_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Hei... Akkurat nå går det ikke så veldig bra, Andreas skal begraves til Onsdag og det er så tungt og måtte følge sitt eget barn til grava:( Jeg går og kjenner på magen min vær dag i håp om og kjenne et lite spark men babyen min er ikke der, han er borte og det for bestandig, men han vil alltid leve videre i hjertene våres... Jeg har begynt og få i meg litt er mat men ikke mye. Jeg føler meg ganske ensom når det gjelder og ha venner:(( Hadde det ikke vært for de to andre barna jeg har så hadde jeg ikke kommet meg opp om morran:(( Etter begravelsen begynner sambo og jobbe og ungane i bhg så gruer meg så til og være aleine her en hel dag, er faktisk ganske redd for og si det sånn... Jeg vil så gjerne ha babyen min i magen igjen, håper bare at dette er en vond drøm som jeg vil våkne opp fra, men det dette er virkeligheten, en vond virkelighet.. Dagen i går var helt grusom, planlegge begravelse til sitt eget barn skulle ikke vært tilfelle for oss eller noen andre som opplever det samme:(((( Takk for at du tenker på oss:) Mange klemmer fra alle her
mamma39 Skrevet 11. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2007 Har tenkt på dere. tenner et lys for Andreas til Onsdag og dere. klem
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Takk for at du vil tenne lys for vår lille Andreas, det betyr enormt mye for oss.. Klemmer
* 5 om dagen * Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 jeg bor ikke så langt unna...si i fra om du vil ha en skulder og gråte på, når du blir alene, og det blir for tungt...
* 5 om dagen * Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 ps : det er jeg som er / var mamma*****
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 Ååå er det deg ja, kjente ikke igjen det nye nicket... Bor jo rett bortafor deg jeg.... Er det borte ved åtangen dere bor? Visst du ikke vil svare her så kan du sende pm.. Klem
* 5 om dagen * Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 hehe...var det jeg trodde, derfor skrev jeg det gamle nicket mitt også.... bor rett bak "glass og ramme"....men jeg skal opprette en profil jeg, så kan vi ta det der...
* 5 om dagen * Skrevet 11. august 2007 #10 Skrevet 11. august 2007 mmm, det er bare rett borti der...men nå får jeg jo selvfølgelig ikke laga profil da, kommer ikke inn på siden min....har vært tufs i et par uker nå...
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 11. august 2007 #11 Skrevet 11. august 2007 Ja veit... Si ifra når du har ordna den da...
* 5 om dagen * Skrevet 11. august 2007 #12 Skrevet 11. august 2007 ok..tviler på at det blir retta opp her med det første.. men er du inne på skapet.no ? der er jeg, og der er det i orden...samme som dette, bare laget av en av de gamle traverne her inne...koselig side det også...
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 11. august 2007 #13 Skrevet 11. august 2007 Nei, men jeg er på nettby. Kan sende meg pm der visst du er der da
* 5 om dagen * Skrevet 11. august 2007 #14 Skrevet 11. august 2007 der er jeg vettu...men ikke så aktiv da, men jeg skal gå inn der nå jeg....hva er nicket ditt da?? om du vil legge det ut her, hvis ikke så kan jeg jo se på borgene her i kragerø da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå