Gå til innhold

Konstant hard mage. Kynnere??? 15+4 dager.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter.

De siste to dagene har magen min blitt veldig hard. Det begynte med at jeg kjente det på morgenen når jeg lå på rygg, men det gikk over etterhvert. Har kjent det noen ganger på dagtid også. Gjør ikke vondt, men det er en "snål" følelse....

I dag synes jeg magen har vært hard hele tiden.Og det rare er at noen ganger blir den helt skjev. Det blir liksom en ekstra kul på høyresiden som er hardere enn resten.

Noen flere som har opplevd dette? Lurer på om det kan være kynnere, men selv om livmoren trener til fødselen skal de vel ikke vare så lenge og komme så hyppige? Eller kan det kanskje bare være at livmoren og babyen vokser i rekordfart, og at magen nå skyter fart?? Er ganske tynn, så jeg har ikke så mye "polstring" utenpå livmoren....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magen min holder på sånn den også:-D Noen ganger ser den helt rar ut, skeiv og spiss hehe.

Skrevet

Hei!

Det er nok bare kynnere. Jeg har dette ganske ofte selv og det kommer oftere om jeg stresser eller gjør for mye fysisk. Ikke farlig, men ganske ubehagelig til tider. Merker at det gjør mer vondt denne gangen enn med de to andre og det er ofte slik med flergangsfødende.

At magen blir skjev er også helt normalt. Har med liggestilling på fosteret å gjøre. Jeg er forresten 15+3 dager, så da ligger vi ganske likt an i løypa;)

Buick

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...