Gå til innhold

Uff...he he...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, idag var tok jeg sønnen min en tur til oslo c.Vi hadde gått i over 1 time, så måtte ta en pause. Vi kjøpte oss en is hver, og satt oss ned ved isbaren. Så kom det en afrikaner forbi med slitte klær og rastaflette. Skikkelig Bob Marley opplegg. Sønnen min så lenge på han da han gikk forbi, så snudde han seg mot meg og sa: mamma, han er ikke farlig? Jeg så ikke mannen, men sønnen min hadde pekt på han da, så jeg fulgte etter fingeren hans. "nei nei, han er ikke farlig han", sa jeg og ba til høyere makt om at mannen ikke hørte det. Men det gjorde han, for han så på oss og begynte å le.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Det var godt mannen tok det med humør da, og ikke ble såret.

Mine har også hatt noen heller pinlige uttalelser i offentligheten. Man er vel heldig hvis man går gjennom en hel periode som småbarnsforelder uten å oppleve lignende ;-)

Skrevet

Ti...hi... Vi hadde overnattingsbesøk av X, ( som ikke er spesielt vill etter barn...), fra fre. til lør. Da han stakk hodet ut av døra lørdagsmorgen, satt lillemann og jeg og spiste frokost. Lillemann begynner straks å prate ivrig til X, som snakker med gutten etter beste evne. Plutselig peker gutten min insisterende på X og sier "troll, troll". Og jeg tenker inni meg at "jo, hm, egentlig... Kanskje ørlitegrann uhøflig, men assosasjonen er egentlig ganske grei." Helt til vi skjønner at han prøver å si et eller annet om mummitrollet, som han så på film dagen før. Jeg holdt på å knekke av latter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...