Gå til innhold

Prosjekt Ung og uansvarlig går så det suser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten så vi må passe på å ikke bli helt alkoholisert her i hjemmet, he he. Nei da, jeg har fri et par dager før skolen begynner og typen klarer seg relativt bra uten særlig mye søvn (han klarer seg forsovet merkverdig bra uten mat eller søvn, og han blir aldri fyllesjuk, bare litt "tung" i kroppen...).

Vi var i alle fall ute på tirsdag, torsdag, fredag og i kveld skal jeg ut med noen venninner mens sambo skal på en fancy fest med masse reklamefolk og silikonberter, he he.

Ha en god helg folkens!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra, Frøkna. Virker som dere har det artig nå. Det er alltid et pluss for forholdet :o)

Jeg klarer fortsatt å holde kjeft om barn, men akkurat nå kjenner jeg at jeg har sinnsykt lyst til å snakke om barn med sambo!! Hjelp!!! hi hi, skal klare å holde munn, men får så fryktelig lyst på å høre han si at han vil ha barn. Er jo bare naivt å tro at han vil si det nå, dersom jeg tar det opp. Nei, skal vente noen måneder til skal jeg!

Ba han forresten om å kjøpe p-piller, han sa ok. Men fikk jo for svarte aldri gjort det. Så skulle han reise bort, og jeg måtte ha nye piller innen fredag (igår) fordi jeg manglet et par piller på det siste brettet mitt. Sa til han på tirsdag før han skulle reise at jeg måtte ha piller. Har du kjøpt? Han svarte da at nei, han sa jo bare at han skulle gjøre det OM han skulle til byen. (stemmer IKKE.. men samma det da..). Jeg kunne sagt, nei synd: da slutter jeg. Men det er jo ikke en del av planen akkurat nå, så sa bare at da får jeg gjøre det sjøl!!! argh.. uansett, det positive er at jeg klarer å ikke ta opp baby, og at jeg ikke diskuterer pille-slutt med han. Fy fader, folk bare yngler unger rundt oss. Omtrent "alle" har nyfødt, er gravid eller planlegger barn... uuææhh.. det må da snart smitte over på oss også...

*snufs*

Vil bli gravid jeg også. Men mest av alt, vil ha en samboer som har lyst på baby !!!

God helg

Skrevet

æsj, nå bytta jeg like godt nicket mitt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...