Gå til innhold

Da er vi hjemme igjen :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 5 dager i Spania. Med sol og varme,sjø og saltvann,god mat og drikke,shopping og strandliv,bursdagsfeiring og 10 mnd feiring, herlig atmosfære og koselige mennesker. Så ventet regnet og klesvasken oss her hjemme :)

Og lillegutt har hatt det helt topp,og overlevd både flyplassgulv,restaurantliv på kvelden og annet som vi foreldre drar de små med på..hehe...ref. tidligere innlegg ;)

 

Han har vært helt vill i vannet...og i 35 graders varme har "ha på hatten" vært gjentatt (uten at det hjalp) sikkert 100 ganger om dagen ;)

 

Men gått bra det også,og er ikke akkurat mindre hvit i håret etter sommeren....skikkelig søt da,med de store brune øynene,4 tenner og lyslugget.

Har lagt et nytt bilde inn...tatt på onsdag :)))

 

Håper dere alle har det bra,og kost dere i finværet vi hørte dere hadde forrige uke :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at dere har kost dere (against all odds ;-))

 

Det er virkelig herlig å reise med de små og det er en fryd å se hvordan de storkoser seg på tur, i vannet og på restaurant:-)

 

Og han er jo bare helskjønn da gullungen din:-)

Skrevet

Godt å være borte.... deilig å komme hjem;=) Flott at turen ble vellykket!

Skrevet

Javisst var alle mine bekymringer om alt som kunne være leit for han bortkastet..som vanlig ;)

De fryder seg over forandringer og oppmerksomheten.Masse andre barn og nye inntrykk...det må jo bare være bra for dem :)

 

Små deilig brune lubne føtter og hender,og sååååå glad da vi kom hjem og han fant lekene,sengen og storesøster på bilde :)

 

Hun skal vi opp i kirken å hente hjem fra konfirmasjonsleir-den avsluttes med gospelnight for foreldrene.Gleder meg til det og å se henne igjen.

Hun gleder seg sikkert mest til å se hva mamma har kjøpt med hjem ;)

Skrevet

Ja typisk:-) Både med bortkastede bekymringer, og tenåringer:-)

Skrevet

Velkommen hjem. Det er deilig å komme seg lit vekk, når sommeren, ser ut som om den drøyer:-)

Skrevet

Velkommen tilbake. Godt å høre at det var vellykket. Den lille gutten din er utrolig nydelig :-)

Skrevet

Velkommen hjem og grattis med overstått bursdag der nede :)

Lillegutt er veldig skjønn, kjempefine bilder!!!!

Skrevet

Tusen takk :)

Bursdagsfeiringen var skikkelig koselig.Vi har noe familie som har flyttet nedover og bor der,og de feiret vi med.Fikk nydelig håndlaget smykke av dem,vi spiste chauteaut briant..heheh..eller noe sånt...kjempegodt. Sang og gave fra kelnerene...stor stas.

Adrian sov seg gjennom 3 timers middag,i vognen sin,under palmene på strandrestauranten.Snille gutten :)

 

Takk for tips om myggnett....neste gang skal jeg jaggu ta med et til meg selv også..klø..klø..klø... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...