Gå til innhold

Aug-mamma

Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lager en liten tråd her jeg. :)

Ja, blir spennende med UL. Er så spent på om det er to der inne.. hehe.. Håper så klart at det bare er en, men vi får ta det som kommer. :) Har så sinnsykt med tvillinger i slekten.

Jeg syns nå dette er litt sent for UL jeg da.. Men er vel pga ferieavviklinger tenker jeg.. Legen min ba også om at jeg skulle få komme inn litt før det som er vanlig.. Hehe.. Og jeg er jo ca 20 uker på vei da jo... ;)

Jeg er 99 % sikker på at terminen min blir flyttet, for så god til å tippe er jeg ikke.. For jeg vet ikke dato for siste mens, for vi har hatt en sånn "blir det så blir det" holdning, så har ikke ført noe kalender over mens. :) Så blir kjempe spennende. :)

Hvor skal du føde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg skjønner ikke helt hva som skjer når jeg skal legge et innlegg under det jeg svarer på..svaret mitt hopper alltid for langt ned slik at det ser ut som jeg svarer på noe helt annet.hehe.

Jeg er ganske sikker på terminen min siden jeg brukte el-test som klaffet på første, men det blir vel noen dager fra eller til likevel tenker jeg.

Så spennende hivs du har mistanker om to? Jeg er ganske liten enda så jeg satser på at det er en..Har en 2-åring fra før så jeg får litt panikk hvis det er to..

Veldig spent på kjønn, sist visste vi ikke kjønnet men nå skal vi vite:-)

Har du barn fra før, og skal du vite kjønn nå?

Skal føde på Haukeland sykehus i Bergen, hvor skal du føde?

Skrevet

Dette er vår første. Så derfor er det jo ekstra spennende. :) Ja, om de ser det så vil vi vite hva det er, men kommer ikke til å stresse med det.. Er mere opptatt av om det er en eller to.. hehe.. =)

Skal føde i Molde jeg, så lenge det er bare en i allefall.. Om det blir to, og de er litt tidlig ute, så blir det vel i Ålesund sikkert. :) men satser på Molde.. *ler*

Skrevet

Utrolig spennende om du får en eller to, dette må du holde oss orientert om:-) Kjenner du mye liv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...