babymaker skal ha en jente til Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 syns det er vanskelig jeg.. penger er jo ok men litt kjedelig om det bare blir penger og ingen gaver hehe Er det noen fornuftige sjeler her som kan hjelpe meg og tenke litt fornuftig? ) Ene forslaget mitt er foresten gavekort hos fotografen..
Tingelingelate med to tomater Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Mini likte iallefall little people serien fra fischer price da han var rundt året og liker det enda:-) Han er 2,5 år. Ser tuppa også har begynt å intr seg for dette:-)
babymaker skal ha en jente til Skrevet 11. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2007 dytter denne oppover litt jeg... )
It's all about me Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Lillegutt elsker den gode gammeldagse klovnen fra Brio. Da mener jeg den hvor man stabler ringer i forskjellige farger og str. på en pinne, og vips såblir det en klovn )
så var vi 4 Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 hehe her går det for det meste i gåbilen hans og lekekjøkken
Gjest Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Dukkevogn og dukke snuppa leker ikke med annet om dagen og har gjort det siden etårsdagen. BØKER, særlig sånne med ordentlige bilder i, vi fikk en sånn bok som heter mine første 100 ord i den er det bilder av 100 ting og tuppa har nå lært seg å si godt over halvparten, flott bok! gyngehest har lenge vært populært hjemme hos oss, little people dukkene er også fine.Men jeg vilel som sagt holdt en knapp på dukker og utstyr, liten er helt besatt om dagen (er 16 mnd) hun mater dukkene, legger de til å sove, går tur med de o.l.
Gjest Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 My little pony og dyrefigurer er også veeeldig populært for tiden foresten
Anonym8579 Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 Hva med regntøy eller utedress? Sko, bankebrett, puttekasse, tromme (veldig populært her), gåvogn/dukkevogn.. Tja, det jeg kom på i farten
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 11. august 2007 #9 Skrevet 11. august 2007 fisher-price huset,duplo og bøker er veldig populaært hos lillemann her hvertfall:)
mai mammaen til to Skrevet 11. august 2007 #10 Skrevet 11. august 2007 litle people serien er veldig populær her.. og bøker. hun elsker å lese i bøker. cd med barnemusikk.. det liker hun kjempe godt også.. dukke dukkevogn/trille togbane klær vinterdress sko votter luer.... min er forresten 15 mnd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå