Gå til innhold

Hva ønsker man seg til en 1åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns det er vanskelig jeg.. penger er jo ok men litt kjedelig om det bare blir penger og ingen gaver hehe

Er det noen fornuftige sjeler her som kan hjelpe meg og tenke litt fornuftig? :o)

Ene forslaget mitt er foresten gavekort hos fotografen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mini likte iallefall little people serien fra fischer price da han var rundt året og liker det enda:-) Han er 2,5 år. Ser tuppa også har begynt å intr seg for dette:-)

Skrevet

dytter denne oppover litt jeg... :o)

Skrevet

Lillegutt elsker den gode gammeldagse klovnen fra Brio. Da mener jeg den hvor man stabler ringer i forskjellige farger og str. på en pinne, og vips såblir det en klovn :o)

Skrevet

hehe her går det for det meste i gåbilen hans og lekekjøkken :D

Skrevet

Dukkevogn og dukke :) snuppa leker ikke med annet om dagen og har gjort det siden etårsdagen. BØKER, særlig sånne med ordentlige bilder i, vi fikk en sånn bok som heter mine første 100 ord :) i den er det bilder av 100 ting og tuppa har nå lært seg å si godt over halvparten, flott bok! gyngehest har lenge vært populært hjemme hos oss, little people dukkene er også fine.Men jeg vilel som sagt holdt en knapp på dukker og utstyr, liten er helt besatt om dagen (er 16 mnd) hun mater dukkene, legger de til å sove, går tur med de o.l.

Skrevet

My little pony og dyrefigurer er også veeeldig populært for tiden foresten :)

Skrevet

Hva med regntøy eller utedress? Sko, bankebrett, puttekasse, tromme (veldig populært her), gåvogn/dukkevogn.. Tja, det jeg kom på i farten :)

Skrevet

fisher-price huset,duplo og bøker er veldig populaært hos lillemann her hvertfall:)

Skrevet

litle people serien er veldig populær her.. og bøker. hun elsker å lese i bøker.

cd med barnemusikk.. det liker hun kjempe godt også..

dukke

dukkevogn/trille

togbane

klær

vinterdress

sko

votter

luer....

min er forresten 15 mnd..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...