Gå til innhold

nå har jeg alt, noen andre og??

Anbefalte innlegg

Skrevet

mangler kun stellebord å klær å bleier,så har jeg alt klart...

litt tidlig ute kanskje, men har fått alt av foreldrene våres. :)

godt å være forberedt! :) hihi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mangler alt :P Bortsett fra to bodyer, to bukser, en strømpebukse og et sengesett :P

Skrevet

Hehe.. vi mangler alt, bortsett fra to bodyer, og noen ting mamma har strikket. :)

Men vi må vente å se at det er bare en der før vi begynner å handle inn.. Og det er 13 dager til UL, så etter det begynner vi nok å handle ja.. Greit å få spre utgiftene litt. :)

Skrevet

Vi har nesten alt...:) Fått masse av venninner, og fikk kjøpt vogn og seng billig, så da slo vi til.

Mangler igrunn bleier og noen småting! Har fått masse klær også, men kommer jo til å kjøpe selv også:)

Jeg blir ikke mer utlåmodig av å ha alt stående, jeg syns egentlig det bare er godt å være ferdig med de store, dyre tingene! Valgte å kjøpe det når vi hadde penger til overs!

Skrevet

Mangler vogn og bilsete.. Prøver å kjøpe dette brukt, så er stadig på titte´rn.

Skrevet

Har ikke kjøpt en ting, vi. jo vent, sånt gravidbelte til bilen har jeg kjøpt. Venter til litt nærmere. Har begynt å kikke på forskjellige vogner og sånt, da. Alle våre venner som har små barn sier vi ikke må kjøpe så mye, vi får arve masse klær.

Skrevet

Mangler ikke noe jeg! Sånn er det når man bare kan fortsette å bruke det "gamle skrotet" etter nr 1 :D (han er 11 mnd nå)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...