Gå til innhold

Huff, jeg tror jeg er gravid igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt som er 2,5 år og ei jente som bare er 8 mnd. Mannen er langtidssykemeldt med sjanser for å bli ufør.

Jeg har vært overvektig i mange år og nå har jeg endelig klart å gått ned 14 kg. Har enda 20 kg til å ta av, men tror ikke jeg noen gang kommer til å klare å ta av så mye. Har i det siste begynt å like meg selv igjen og det byr meg ikke imot å prøve og finne klær...noe som alltid har vært en problem tidligere. Folk kommenterer at jeg er blitt så fin ol.

Og nå tror jeg at jeg kan være gravid igjen. Er for tidlig å teste, men er konstant trøtt og småkvalm. Magen svulmer, og den har de to forrige gangene blitt veldig stor ganske fort...nesten så jeg ikke klarte å skjule det de tre første mnd.

Om jeg skulle være gravid så er babyen hjertelig velkomment, det er ikke det. Kommer til å være like glad i h*n som jeg er i de jeg allerede har. Har alltid ønsket meg tre barn, men ikke på tre år. Hadde lyst å vente noen år til de jeg har var blitt litt eldre og selvstendig.

Huff, nei vet egentlig ikke hva jeg ville med dette...måtte bare få det ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!

Jeg tror det blir knallbra, tenk så deilig om noen år, du er ferdig med å få barn, du kan gå ned i vekt uten at det skal ødelegges av noe kommende svangerskap, du er ferdig med amming, kanskje til og med bleieskift!

Det er mange mange fordeler med så tette barn, samtidig som det selvfølgelig er slitsomt. Men da har du jo de små til å underholde hverandre litt også:)

Så på dine vegne er jeg oppriktig glad og sier som jeg sa først i innlegget GRATULERER!

Skrevet

Takker (om jeg er gravid da, det vet jeg jo ikke enda):-)

Du har for så vidt et godt poeng:-) Men jeg og mannen har bare fått et så utrolig bra forhold de siste månedene, kan ikke huske sist vi hadde det slik. Som han sier, vi klarer alt. Og det er jeg sikker på at vi gjør. Abort er uansett ikke et alternativt her i huset, så da er det bare å gjøre det beste ut av det om det er skjedd et "uhell":-)

Takk for oppløftende ord:-D

Skrevet

Jeg er i grunnen helt enig med tillab jeg, så hvis du er gravid - gratulerer! Det kan bli så bra så :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...