Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

For at det ikke skal være tvil; jeg synes det er morsomt å helpe til dersom det er ting andre lurer på, og jeg har informasjon jeg kan dele.

Men; Oppe til venstre er det et felt hvor man kan søke etter informasjon på egenhånd, og velge fra hvilken kilde man ønsker at søket skal finne sted. Har lett mange ganger etter ting jeg har lurt på og fått svar.

Dette er et tips om man ikke var klar over det..........

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Feltet oppe til venstre er mongo nå, så det er bedre å trykke på "Alle forum på BIM" og så skrive et stikkord i søkefeltet som kommer da.

Skrevet

Søkefunksjonen på BIM er seriøst verdens dårligste. har søkt på ting jeg VET jeg har skrevet og fått opp "Ingen treff" maaange ganger... nei uff, da søker jeg heller på kvasir. (kva sir hon???)

Skrevet

Helt enig, den suger!

Men av og til spør folk om de ting som bare er lettest i hele verden å google. Da finner jo man ut svaret med en gang i stedet for å vente på at noen svarer på innlegget og i verste fall svarer helt feil...

Skrevet

det går ikke an å søke på en dritt her inne ,finner aldri det jeg leter etter,mulig jeg ikke vet hva jeg gjør,men jeg spør heller her inne enn å sitte å leite meg hjel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...