Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Noen flere som er blit hekta på Postgirobygget´s Idyll?
Gjest Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Nei, men på Il Divo`s "The man you love"... UTROLIG FIN SANG!!!!!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2007 Hmm.. Den må jeg høre.. Har den på maskina mi.. De er jo kjempe flinke!!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2007 Jo da, var fin, men tror ikke det blir sånn "på hjernen" sang men..
Gjest Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 hehe...hører du den NOK ganger, så klistrer den seg nok fast skal du se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå