kazy Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 er det bare jeg eller er det "vanligst" å mene at sin egen mamma er verdens beste? min er definitivt den besta da, så dere andre må nøye dere med det nest beste hi hi håper på svar
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Jeg er vel heller på den at Min pappa er den beste jeg da. Har egentlig et nærmere forhold til han enn til mamma. Mamma og søsteren min har et sånn tett forhold. Så er fordeling her.
Gjest Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Min mamma er også i kategorien "verdens beste mamma" - og jeg tror det er mange flere der ja
kazy Skrevet 11. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2007 jeg var pappajente så det holdt!!! desverre så døde faren min for noen år siden. etter han døde har jeg og min mor fått et veldig nært forhold!! men jeg forstår godt at du er pappajente!!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Ja min er også verdens beste, men hun er verdens mest irriterende iblant også:-)
twoboys & a girl Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Min pappa var den beste, men han er død:o(
*Vetlis* Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 Ja for min del kan hu bare beholde den tittelen, for det er ikke akkurat min mor som er The mother of the year for å si det sånn! Men derimot har jeg verdens beste Tante ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå