Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Colasuget forsvant da hcg-nivået steg, men nå vil jeg ha kaker, kaker og atter kaker. Jeg kan egentlig ikke bake, men når nøden er størst..... Noen som har en enkel kakeoppskrift??
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Toro sine er jo enkle da:) Ellers kan du gå inn på detsoteliv.no og se, der er det nesten 1500 oppskrifter på allverdens kaker, både enkle og avanserte:)
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 11. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2007 Skal sjekke ut den nettsiden:-) Siden det regner tenkte jeg å klare meg med de ingrediensene jeg har for hånden - og jeg har ikke flere Toro-pakker igjen dessverre;-)
Gjest Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 kakemonsen.no PS. Syns gulrotkake er d beste, rett etter kommer sjokolade kake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå