chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Noen andre som går over i ny pp i dag/morgen/mandag? Jeg har ik i morgen, skyggestrek tester tidligere i uka, nå helt negative igjen og menssmertene siger over meg.. Er så drittlei, hadde det bare klaffet for både meg og alle dere andre som sliter... Det må vel snart være våres tur vel??
Gjest Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 JAAAAAAAAAAA!!!! Nå er det VÅR tur!!! Vi startet prøvingen i august i fjor uten å ha fått det til å klaffe. Uregelmessig syklus og pcos gjør det vanskelig. Skal inn til lap nå 23.aug. Satser på at litt "hullbrenning" på eggposene kanskje kan gjøre susen. Har du vært til lap??
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 11. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2007 Nei.. hva er lap? Det har jeg ikke vert på.... Håper vi kan få gleden av en spire snart!!!
har4barn Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Ja, her også! menssmertene tiltar, og jeg har ikm i morgen el. mandag. Æsj!!
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 IKM i morgen, men tanta kom på besøk en dag før tiden. Fryktelig trøtt og slapp i dag. Tror jeg skal gå å legge meg.... Men neste gang: DA er det vår tur jenter!!!!!!
2939151 Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 Ja er med her, hadde regnet litt feil og trodde jeg hadde IKM før helga, men er vel egenlig i dag fant jeg ut etterhvert. Blendahvite tester da:( Spennende å se om jeg får besøk i morgen eller mandag, men håper hun har reist på ferie siden jeg tror det blir lenge til pp om hun kommer nå.
Gjest Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 Jepp... Har siste dag i mensen i morgen antar jeg, og da er det påen igjen, 14pp... Lykke til! Vi får kjempe sammen! hihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå