Mage Mi Sa Jo Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 vet vi må gi henne lus kur menhva med resten av huset sengetøy, børster og lingnende. hva gjør jeg. og hvordan.
dama Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 børster og småting kan du legge i fryseren over natten.. klær kan vaskes på 60 grader, sengetøy og andre ting kan du legge inn på et rom dere ikke bruker.. la det ligge der i to døgn og alle lusene er døde... det er nesten umulig å bli smittet via møbler, men det går jo seff å støvsuge de godt... har snakket med produsenten av prioderm og de ga meg disse tipsene etter å ha hatt lus 5 ganger på et halvt år.... lykke til, og husk å gre masse minst to ganger om dagen den første tiden og så litt sjeldnere.... sjekk for lus i noen uker etterpå..
Mage Mi Sa Jo Skrevet 11. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2007 tusen takk har aldri hatt det vi, men nå har 8 åringen vår fått det så da har vel vi det snart å.
dama Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 vi fikk det for første gang nå i våres... eldstemann er 9 og vi har aldri hatt det før.. nå fikk vi det både fra barnehage og skole...
Mage Mi Sa Jo Skrevet 11. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2007 har du noen tips om hva jeg gjør med vogna til lille gutt. han bruker den jo hver dag. håper ikke han har.
dama Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 lusene må ha en viss hårlengde for å kunne legge egg.. er det ikke varmt og lunt nok har de ingen "grobunn" sønnen hadde langt hår, og hadde lus tre ganger etter hverandre.. da vi klippet han helt kort kom de ikke tibake igjen.. du trenger ikke gjøre noe med mindre han har.. sjekk han godt morgen og kveld.. hvis han får lus er det vel best at du ikke bruker vogna på et par dager.. prøv å finne alternativer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå