Marianne87 Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Noen som har erfaring? og når kan en begynne å bruke det?
fairy Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Jeg begynte med bringebærBLADkapsler i uke 36. Får endel mer kynnere av det, så tror de har en slags effekt iallfall. De setter ikke i gang fødsel, men forbereder livmor på fødsel. Jeg er en uke på overtid, så levende bevis!
elhingsto Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 jeg brukte det første gangen jeg var gravid og syntes jeg hadde bra effekt av det da og har begynt med det nå startet når det var igjen 2 mnd for det står det at du kan ! lykke til!
conney skal ha nr 2:) Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Jeg er førstegangs og tar dette, rett etter jeg fikk modningsrier om natta, og har fått vite av jordmor at jeg er begynt å bli moden, så litt effekt tror jeg det har:) Skal også prøve modningsakupuktur på tirsdag, er veldig spent på effekten av det:) sender fødestøv til alle fødeklare sjeler her inne:) + litt til meg selv som er 37+3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå