Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I den siste uken har tydeligvis lille jenta lagt seg godt nedi bekkenet. Har fått store problemer med å gå. Veldig vondt mellom bena (kjennes litt ut som støl) og noen ganger er det som det "svir" helt der nede. Ikke behagelig i det hele tatt og hemmer meg veldig for å si det sånn. " dager på rad har jeg tydeligvis gjort en eller annen feil bevegelse når jeg skal legge meg, sånn at det kjennes ut som noe strekkes inni der, og jeg får helt forjævli vondt og klarer såvidt å bevege meg...Føles ikke riktig i det hele tatt.

Er egentlig bare bra når jeg sitter.. Noen som vet hva det kan være??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre , har veldig vondt selv også og av og til mer på ene enn andre siden. Men ikke nøyaktig samme symptomer som deg.

Skrevet

Hei hei!

Dette kan være symfysen som forbereder seg til fødselen. Det er veldig lite å gjøre med, man må bare ta livet med ro. Trøsten er at det går over:-)

Det kan oxo være bekkenet som jobber, men da får du samtidig litt `svikt`i det ene beinet.

Tvi tvi!

Skrevet

oki, takk...Ringte føden jeg da..hun trodde kanskje det kunne være ligament-smerter, men skal komme inn på kontroll da:-) får jeg iallfall bekreftet at alt er bra om ikke annet! Takk for svar:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...