Gjest Skrevet 12. august 2007 #27 Skrevet 12. august 2007 Jeg har termin 6 oktober og skal føde i fredrikstad..
prøvekluten+3små Skrevet 12. august 2007 #30 Skrevet 12. august 2007 skal jeg liksom være alene på stolavs jeg da? *hmfpp* termin 15 her
2barnsmorønskerseg1til Skrevet 12. august 2007 #32 Skrevet 12. august 2007 Har termin 30 oktober;) Skal føde i Fredrikstad jeg;) Når har du termin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå