Gå til innhold

... Men hvordan går det med mobberen da?..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ingen dokumentasjon å vise til, men min erfaring er at mobberen ofte ender som en "taper" senere i livet. Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm. Skulle ønske det var en slags automatikk i det, men dessverre...

Skrevet

Det ville vel vært en slags rettferdighet i det, men jeg har ikke sett at det er tilfelle. dessverre.

Skrevet

Min erfaring er at de ender opp som normale, greie mennesker som ikke har en anelse om hvilken lidelse de har påført andre gjennom mobbingen. Det er mobbeofferet som får slite også i voksen alder.

Skrevet

Jepp, jeg ble mye mobba...har utad et bra liv, med penger,hus og mann og barn, men sliter myyye psykisk.

Mobberene vet jeg egentlig ikke så mye om..men noen av dem har iallefall hus og barn de og..noen er heldigvis blitt narkomane hahahahaha:-) fryder meg i sjelen! håper de dør.

Skrevet

en av mobberne mine som jeg veit om har i allefall ikke gjort det så veldig bra i livet.. hittil

Skrevet

Jeg tror man ofte har to typer mobbere. De som har vanskeligheter selv - og mobber andre for å sette søkelyset på dem i stedet for seg selv. Og de som er populære og klarer seg godt - men som av uvisse grunner likevel føler for å være slem mot andre. Den første gruppa tror jeg ofte ender som tapere. De har ofte en vanskelig famliebakgrunn etc. Den andre gruppa tipper jeg er som folk flest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...