Gå til innhold

Hva er "normalt" å betale for dagmamma?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fulltidsplass,hvit? Svart? Og hva er da som regel inkludert?

Syntes det er vanskelig,har ringt på noen dagmammaer, prisene er veldig forskjellige, og noen veldig høye syntes jeg. Derfor håper jeg noen kan svare meg, så jeg blir litt klokere på dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan hjelpe meg?

Skrevet

Spørs helt hvor du bor..

Jeg tok 4500,- da var mat og våtservietter inkl.

Ei annen her tar 4000,- da er bare mat inkl.

Så alt fra 3000-6000 er vel "normalt" 6000,- er nok i Oslo..

Ellers er det noen som tar 25-35 pr time. Eller 150-300 pr dag..

Jeg tar 230,- for en dag..

Skrevet

Ok, var det hvitt eller svart?

Skrevet

Synes det er så vanskelog, hvor finner man en dagmamma liksom?

Mini har ikke fått barnehageplass og jeg snuser på mulighetene til å begnne å jobbe igjen..

Skrevet

Jeg begynner som dagmamma til mandag. Jeg er hvit, og bor i Oslo. I området hvor jeg bor er det mange barn uten barnehageplass, inkludert mitt eget. Derfor er det høy pris i området hvor vi bor. Jeg tar 6500 kr. mnd. inkludert tre måltider, bleier og våtservietter, inngang til åpen barnehage som vi skal gå i daglig. Har arbeidstid fra 07.45 til 16.15 mandag til fredag. Og to mnd. gjensidig oppsigelsestid.

Skrevet

Her jeg bor er 4000,- vanlig for hvit og 3000,- for svart. Da er ikke bleier inkludert, men ihvertfall ett måltid.

Skrevet

Hvilket område bor du?

Planlegger som sagt så smått å komme meg i jobb (må søke ny jobb da jeg ikke hadde fast jobb da jeg ikk ut i permisjon, samt at jeg har flyttet hit) så det er greit å sondere terrenget litt.

Skrevet

oi- glad jeg ikke bor i Oslo ;0) Det var HØY pris ja. Men som du sier; tilbud og etterspørsel...

Skrevet

Bor i Tønsberg. Her ligger det på mellom 4500-5000,inkludert brødmat, annen mat må medbringes.samt bleier og våtservietter,da syntes jeg det begynner å bli dyrt. En jeg hadde kontakt med skulle ha 5000 svart, det syntes jeg var litt i overkant.

Noen jeg har snakket med,mener jeg ikke bør betale mer enn hva man får i kontantstøtte, men da holder man alt annet selv, det hadde jeg syntes hadde vært en grei deal.

Skrevet

Kommer jo an på om det er hvitt eller svart da- du får jo trekt av mye på skatten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...