Gå til innhold

4 dager på overtid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. jeg er nå 4 dager på overtid og syntes enkli det er helt greit. Har hatt ett helt ålreit svangerskap og alt er bare bra. Litt fornøyd med at den lille ikke har kommet til verden ennå for da fikk vi flytta ferdig inn i den nye leiligheten.

Er det bare meg som syntes at dette er helt ok? Folk spør meg hele tiden om jeg ikke er lei og sånn. Siden ting er

helt ok og formen er bra, hvorfor skal jeg klage da? Jeg tenker på alle som har sliti med bekkenløsninger og problemer gjennom hele svangerskapet. Tenk på hvor fælt det må være?? Føler ikke at jeg har noen rett til å klage da.

Så alle dere som er slitne og leie og ikke har hatt så bra svangerskap, dere har min fulle medfølelse og jeg håper dere føder snart så ting blir bedre for dere :)

Klem fra meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en heldig gris!! var det første som slo meg når jeg leste innlegget ditt! Nei, du har så sant,- hvorfor skal du klage eller være lei om du har hatt et fint og godt svangerskap?? Jeg, og veldig mange med meg, er grønn av misunnelse når vi hører om slike sprekinger. Har ei venninne som var på spinningtrening inntil noen dager før fødselen... jeg trodde nesten ikke det var mulig. Selv er jeg av de uheldige! Venter nr tre, og vurderte faktisk abort pga alvorlige bekkeløsningsplager med de to første... Men, heldigvis, greide jeg ikke å gjennomføre det! Men dette har vært ni mnd helvete! Og i tillegg til ødelagt bekken, har kroppen vært sprengt av vann, ødem grad 3 siden tidlig i vår, 24 timers halsbrann, tverrleie, stengt fødeavdeling pluss at jeg har raske fødsler, så jeg har fått kurs i å ta imot selv... Den 12.juli fikk jeg beskjed om å forberede meg på fødsel pga åpning 2 - 3 cm og moden mormunn. De to andre har kommet to og en uke før tiden, så det føltes som en troverdig lettelse at dette svangerskapet snart skulle være over... Men, slik ble det ikke. Nå er jeg på overtid... Er så frustrert at jeg bare har lyst til å legge meg ned å grine. Fals alarm snart ti ganger, men det stopper opp! Pluss angsten for at noe skal gå galt.... Har aldri tenkt tanken før, men nå når det ene etter det andre slår krøll på seg, så kjenner jeg at fortvilelsen holder på å ta overhånd! Du er heldig du! Nyt dagene med den lille i magen. Det skal liksom være en av de lykkeligste og fineste opplevelsene i en kvinnes liv! Jeg er bare så sørgelig lei meg for at jeg ikke kan si det samme...

Lykke til!

Skrevet

Det har ikke noe me retten til å klage,,,Hvis en skal sammenligne seg alltid med de som har det verre har en jo aldri grunn til å klage da... Jeg er ei uke på overtid nå, å formen har vært helt topp hele tiden, nå også, men nå er jeg lei, å forbeholder meg retten til å klage over dette også, uten å tenke på de som har det verre... Om det så er tusen andre som har det verre enn meg, så er jeg like lei fordi om, å det har jeg også mn fulle rett til å være:)

Skrevet

Stresset helt frem til terminen sist, når termin dagen kom ble jeg helt rolig. Irriterende med en mor som ringte i ett å spurte om noe hadde skjedd, om jeg følte noe og sånnt.

Fikk han på 9 dager overtid. Savnet magen en stund etterpå.

Så nyt tiden:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...