Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 og den ene gutten klarte nesten ikke og løfte hodet sitt.. Han var slik nå,slik som minien her var da han var født.. Moren innrømmet att hun hadde ikke vært flink til å trene med han,men alikevell..
Gothminister Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Trykte på anonym knappen jeg..ikke meningen..
Gothminister Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 når en er 4 mnd,så synest jeg det er rart att gutten bare ligger med ansiktet ned på matta og hylskriker,og med mindre det ikke var noe feil med gutten,så synest jeg det er litt for dårlig..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Joda... Ser den.. Men forstod liksom ikke hva du ville med innlegget? Snakke stygt om denne moren? At alle andre skal være enig i at hun er verdens verste mor?
Gothminister Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Kjenner ikke moren,så snakke stygt om henne eller kalle henne enn dårlig mor av den grunn,det gjør jeg ikke. Dessuten hater jeg alle ''dårlig mødre''innleggene her inne,så jeg er aldri med på dem. Er dessuten ikke en dårlig mor fordi sønnen ikke var sterk,for hu hadde også ei herlig datter med seg,men jeg bare synest synd på gutten som ikke klarte å løfte hodet sitt. Ville vel egenlig ikke noe med det innlegget,bare skrev det.
Søskendrøm<3 Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 Herrgud for en DÅRLIG mor!! Det synes ihverfall jeg. Hva skal hun med barn, hvis hun ikke gidder å bruke tid på dem. En 4 mnd gammel barn skal kunne klare å løfte nakken helt. Stakkars ungen som har en ansvarsløs mor.
Søskendrøm<3 Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 Jeg synes hun må være verdens værste mor!
Mamma til to tette Skrevet 11. august 2007 #9 Skrevet 11. august 2007 Er det slik barselgrupper skal være? At man sitter og sammenligner barna sine mens man sjekker boken for hvem som har kommet lengst i utviklingen??? Det er jo mange babyer som hater å ligge på magen og er litt treig på akkurat det, skal man da tvinge dem bare for at de ikke skal henge etter? Ikke meningen å være sur altså men forstår meg ikke på dette behovet for at alle skal ha kommet like langt på akkurat samme tid. Babyer er individer akkurat som alle oss andre. Kanskje den babyen hadde ligget mer på ryggen og blitt flinkere til å gripe, leke, "prate"? Benytt heller tiden til å bli kjent med de andre mødrene så får du gjerne lekekamerater til babyen din senere.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #11 Skrevet 11. august 2007 Den kommentaren var til "meg og tulla"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå