Gå til innhold

Flere med eggehvite i urinen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 5 dager igjen til termin og har i det siste (ca 1-2 uker) hatt mye eggehvite i urinen. Først +4 og nå har den sunket til +2. Blodtrykket er også litt høyt men også det har stabilisert seg og sunket litt heldigvis.

Håper babyen kommer snart i tilfelle dette er preklampsi (svangerskapsforgiftning).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også fått påvist eggehvite ( proteiner i urin) Har bare hatt 1+ enda jeg da men. Blodtrykk på 135/70 så ikke høyt nokk til legen for og kalle det svangerskapsforgiftning. Skal på ny Kontroll om 4dager og er veldig spent og se da. Er andre svangerskapet mitt og hadde kun høyt blodtrykk siste 5ukene i forrie svangerskap.. Tar du urinprøven nøyaktig da? Sørger for og ha vasket deg nedentil og tisser litt i do før du samler opp urin? Legen har vell innformert deg om alt det der tenker jeg. Men så bra du er så nærme termin da :-) slipper og bekymre deg for at babyen ikke skal vekse som den skal siste tiden. *lykke til*

Skrevet

hey...er uke 31+5 idag og hadde siste kontroll for to uker siden også eggehvit i urin slå ut på +3 men siden blodtrykket var helt normal (125/70 og det var hele veien til nå sånn) var det det ingenting og bekymre seg for. Skulle ikke få ny kontroll. Skal nå til torsdag til jm til kontroll men da har det godt 3 uker siden sidt. Håper jo seff at alt er geit den ganger...er jo uansatt ganske bekymra og tenker mye over det. Man kan jo også få eggehvit i urin vis den har stått litt for lenge.

Men ønsker for oss at alt er greit ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...