helenis + E-07 & D-09 Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 De siste dagen har jeg innimellom fått litt "harde" hjerteslag.. det er letteste måten jeg kan forklare det på.. Kjennes som om hjerte hopper litt ekstra hardt til et par slag, og jeg kjenner det oppi hodet tilogmed, skikkelig ekkelt... Er det noen andre som har hatt det sånn? Er forresten 22uker i dag... Har litt høyt blodtrykk så det kan kanskje være derfor..?
Erisa* Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Jeg har det også sånn, men jeg har lavt blodtrykk, så jeg tror ikke det er derfor. Det er nok en lett rytmeforstyrrelse, og jeg tror det er helt normalt å oppleve det i svangerskapet. Det er ikke noe farlig, men behaglig er det ikke...
silje 29 Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Hei! Jeg har også veldig harde hjerteslag, dette er ganske plagsomt. Har sjekket blodtrykk og det var normalt. Kjennes ut som hjertet jobber hardt! Trodde det var farlig men det er visst flere som har det (.
Tussa og Sofie Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Det er ikke farlig, helt normalt fordi blodvolumet ditt øker og hjertet jobber hardere. Er bare litt ubehagelig, nesten alle gravide opplever dette i større eller mindre grad gjennom svangerskapet.
Lita2102 med to gullgutter:-) Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Jeg har hatt det såpass mye at jeg var og fikk tatt en sjekk av hjertet mitt(før jeg ble gravid) og der sa de at alt var normalt, og at alle hadde sånne "ekstraslag" det var bare noen som merka det mere enn andre. Så det er ikke noe å bekymre seg over. Fikk også beskjed at nå når jeg var gravid, så var det mulig at jeg kunne merke litt mere til det enn vanlig. Lykke til
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Jeg er også plaget med det. Kjennes ut som om jeg har leamus i hjertet, men ikke mer enn ett sekund i gangen liksom. Skjer ofte 20-25 ganger pr dag. Veldig ubehagelig ja...
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 12. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. august 2007 Tusen takk for mange beroligende svar jenter =) Jeg har det også som deg hegelita, 20-25 ganger pr dag.. men når jeg ser at det er vanlig så ble jeg mer beroliget, da kan jeg slappe av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå