Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Hei! dere som pleide å feste ofte før, og savner det litt. Hva driver dere med i helgene å slikt? Jeg savner litt å kunne ta meg en fest, blir fort at jeg blir fort rastløs og kjeder meg litt i helgene... er jo sammen med folk på besøk, men sjeldent jeg gidder å sitte edru på fest, selv om jeg har vært med et par ganger... Men blir utrolig stas med en bebis!! gleder meg bare såååå masse =)
twoboys & a girl Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Savner et festlig lag jeg å. Var i 30 års dag forrige helg, havner liksom litt på sidelinjen når man er edru. Folk holder seg litt unna. Dessuten så var det mye ukjente der. Angret på at jeg ikke hadde kjøpt meg noe alkoholfri vin eller øl. Skal gjøre det neste gang. Blir noe annet når man får baby, var første gang ute dag sist da han var 9 mnd. Skulle ønske tiden gikk litt fortere...
shimonie Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 jeg kan ikke si jeg savner det å gå ut HVEEER bidige helg, men jeg kjenner jeg får skikkelig lyst til å drikke en gang i blant, hvis jeg f.eks. hører noe typisk festemusikk på radioen eller sånn.. men jeg kan godt ta meg en tur på vors/fest og så på byen med folka en gang i blant, men da drar jeg gjerne ikke dit før sånn 22-23, ellers blir det for lenge å sitte å se de andre drikke.. hehe.. går fint å dra på byen uten å drikke:) ellers pleier jeg¨å være sammen med kjæresten, slappe av med god mat og film eller noe sånn, helt greit det og:) var på en måte ganske ferdig med å fly på byen hele tiden da jeg ble gravid, så var ikke noe problem:P
twiga Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Drar gjerne på fest/vorspiel ennå og har da med et par Munkholm... Syns dette har fungert bra, men reiser gjerne heim når dei andre drar ut på byen - trenger nattesøvnen for å kjenne meg ok dagen etter... Har kanskje festa frå meg, og er fornøyd så lenge eg får ein sosial dose =)
Tussa og Sofie Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Jeg savner det igrunnen ikke, var masse ute før, da alle veninnene var single osv, nå er det fleste etablert på noe vis og da blir det mye mer middager, eller at vi er hjemme hos hverandre og det er vel så koselig, da føler man heller ikke på at de andre tar noen glass vin og øl mens jeg ikke kan. Har det vært spesielle anledninger har jeg tatt med meg en flaske Kopparbergs Cider for barn, hehe! Funker som sjampis det!!
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 hehe..jeg forstår deg godt jeg! Jeg var vel mer eller mindre et innbarka bytryne før jeg fant ut at jeg var gravid jeg også...men fikk som du sikkert forstår en helomvending i livet mitt..hadde sikker bare godt av det, så nå blir det en fest en gang hver måned/annenhver måned hvor jeg tar med munkhom på vors og stikker hjem når sambo og andre stikker på byen...er allikevel så heldig at jeg har samboer som ikke synes det er gøy på byen om dagen..tror har muligens har fått sin dose egenpålagt samvittighet Så helger går for tiden med til venner, film/kino, planlegging og styring med leiligheten her og den nye vi flytter inn i neste måned ,og ellers koselige ting sammen som å se på babyting/ nytt bad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå