DællaSiiiin<3 Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 i natt kom sambo hjem drit full, og helt gal.. han dro meg ut av senga så jeg datt i gulvet med et brak, løp inn og låste meg på bade men måtte låseopp, pga han var helt klikk.. da sparket han til meg slik at jeg så vidt kan gå.. og spyttet meg i ansiktet.. og når jeg endelig hadde lagt meg sparket han meg ut av senga.. at han ikke tenkte på babyen jeg har i magen, er 19+4, men i dag var han plutselig redd og veldig lei seg.. aldri sett han sånn før vært sammen i mer el mindre seks år og han har aldri lagt en finger på meg før.. meen nå er jeg redd det er skjedd noe med babyen min, siden jeg datt i bakken to ganger i natt.. huff.. måtte bare fortalt det, vil ikke fortelle det tilforeldre el non venninner se..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Å huff da. Etter noe sånnt hadde jeg nok forlangt at typen sluttet å drikke.. Selv om han ikke hadde oppført seg sånn før. Men bra han er lei seg for det han har gjort. Så kansje han innser selv at å drikke kansje ikke er så lurt. Kan jeg spørre om grunnen til at han behandlet deg slik? Men når det gjelder babyen, så gikk nok det helt fint. Den ligger godt beskyttet i magen. Har en venninne som ble slått i magen av extypen sin under graviditeten (han er far til barnet), og det gikk helt fint. Men for å være på den sikkre siden, kan du jo ringe legevakten, og be om å bli undersøkt. De har jo taushetsplikt. Mange varme klemmer.
mammatrollet + spire i magen Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 hadde typen min gjort det hadde jeg ikke bare forlangt at han sluttet og drikke, jeg hadde forlatt han med EN GANG. Det fins ingen grunn til han kan oppføre seg slik mot deg. Jeg hadde ringt legevakten, fortalt hva som har skjedd og spurt om du kunne få sjekket at alt var bra... stå på!!!!!
ana baroma Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Kan du sende han til legen og få tatt blodprøver av han for å se om det er mer enn akohol der inne...? Kan jo ha fått blanda inn noe i en drink eller noe som gjør han gal... Du burde også blitt sjekka for babyen! Håper det er ok med deg og babyen, men her i huset han hadde nok måttet holde seg unna alkohol og byturer... om han i det hele tatt hadde fått bli:/
DællaSiiiin<3 Skrevet 11. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2007 neei.. vet ikke hvorfor han var sånn, han var ikke sikker selv.. meen jeg er ikke redd for han i dag så det er greit.. jeg spurte han tilogmed i natt om han ikke bare kunne slå til meg å bli ferdig med det, sånn at han ikke skulle gjort noe med barnet vårt.. blir nok ikke noe mere drikking på han nå nei, er bare å sette hardt mot hardt.. han er veldig redd for å miste meg nå, og for at jeg ikke skal forlate han nå så må han holde seg unna alkohol..
Lukkelukken og bebibror Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Huff da! Dette var ikke noe koselig. Har du kjent liv da? Hvis ikke så er det nok ikke noe å være bekymret for tenker jeg. Jeg datt ned trappa til venninna mi for noen dager siden, og alt var brå med små'n! Men snakk med han typen din, sånn får han ikke lov å gjøre med deg!!!
BEA-77 Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 Dette var trist å lese. Hvor lenge har dere vært sammen? Jeg hadde nok vært veldig på vakt hadde jeg vært deg, for dette er ikke normal oppførsel til tross for stort alkoholinntak. Er du/han sikker på at han ikke har tatt stoff?
BEA-77 Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 Ser nå at du skriver at dere har vært sammen ca 6 år, så da kjenner du ham jo godt. Stoff inne i bildet etter min mening...
Marianne87 Skrevet 11. august 2007 #10 Skrevet 11. august 2007 lite sannsynlig at han bare var påvirket av alkohol. Uansett er det ingen unnskyldning for sånn oppførsel! Du er tross alt gravid med barnet hans. Dette hadde jeg ALDRI akseptert, men folk er forskjellige. Jeg synes du må tenke deg godt om, og kanskje innse at du fortjener bedre enn dette.
DællaSiiiin<3 Skrevet 11. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 11. august 2007 jeg tror nok ikke det er så mye stoff egentlig, har drevet å surret med det begge to for noen år siden, både cola pepper og knips.. meen redd han var jeg, aldri sett en så gal person noensinne..
BEA-77 Skrevet 11. august 2007 #12 Skrevet 11. august 2007 Ja, men en klikker da ikke uten grunn? Hvorfor tror du ikke at dette gjelder stoffbruk?
DællaSiiiin<3 Skrevet 11. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 11. august 2007 skal ikke si noe sikkert men har sett han påvirket av stoff før, når vi hadde sånn prøve ut alt til.. menmen.. han får nok ikke feste noe mer nå mens jeg går gravid..
BEA-77 Skrevet 11. august 2007 #14 Skrevet 11. august 2007 Sikkert lurt at du setter grenser ja, og om han mot din vilje skulle gå på fest alene igjen, så sørg for å ikke være hjemme når han kommer hjem. Hadde ikke tatt kjangsen på noe sånt en gang til. Dette fortjener du ikke...
sensommerbaby Skrevet 11. august 2007 #15 Skrevet 11. august 2007 Kjære deg!!! Dette er noe av det verste jeg har hørt! -Stakkar deg, virkelig! Hvis jeg var i dine sko hadde jeg dratt med en gang. Jeg hadde ikke nølt med å få hjelp fra venner og familie. Hvis det ikke er aktuelt å involvere venner og familie synes jeg du skal dra til et krisesenter for kvinner. Jeg hadde ikke tatt sjansen på at dette kan skje igjen. Dette kan du ikke akseptere. Ingen skal kunne behandle deg på denne måten. Er du redd for fosterets helse- hvilke du har god grunn til, ville jeg også dratt til legevakten, men UTEN sambo. Fortell legevakten hva som har skjedd, så kan de sette deg i kontakt med et ev. krisesenter. Legevakten er vant til dette. Dette kan du bare ikke akseptere. Håper du tar affære -av hensyn til deg selv og dine barn. Masse lykke til.
Gjest Skrevet 11. august 2007 #16 Skrevet 11. august 2007 Hei! Uff, dette er ikke bra. Har vært sammen med en sånn før da, men han var sånn hver gang han drakk så var jo rart at han plutselig skulle reagere sånn da. MEN alkoholforgiftning kan gjøre folk veldig aggressive, så hvis han hadde drukket veldig mye kan det være derfor. Lite sansynlig at det er noe stoff tror jeg, ihvertfall ikke det vanlige. Hadde det f.eks vært amfetamin hadde han jo ikke vært full (Amfetaminen fjerner rusen fra alkohol) xtc (ihvertfall skikkelig, med MDMA) utløser jo bare endorfiner og dopaminer (lykkehormoner) og man blir ikke aggressiv av lykkehormoner... Hasj gjør en sløv og veldig sjelden aggressiv. Osv osv osv. Hvis det skal ha vært noe dop må det jo ha vært PCP eller noe sånt, og det er rimelig sjelden i norge... tror jeg hadde tatt meg en lang samtale og hørt hvorfor... spurt hvor mye han drakk og sånn. og tatt en tur til legevakten sånn for sikkerhets skyld. du kan jo si at du falt eller noe hvis du ikke vil si hva som egentlig skjedde. men de har taushetsplikt.
DællaSiiiin<3 Skrevet 11. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 11. august 2007 takk for at dere bare ville lytte.. deilig å få ut litt frustrasjon..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå