Gå til innhold

Enslig,eller blir vi 2 om det ?????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er såååååå oppgitt nå.

Jeg er 9 uker på vei imorgen,men krangler så fælt med han jeg er sammen med.Vi er ikke blit samboere ennå,men planen er å kjøpe nå.

Men nå er det så mye krangling og dritt,så lurer på om dette vil fungere i det hele tatt.....var enslig med første og,ingen ønskesituasjon.

Når vi krangler får jeg bare slengt den da blir du rik som enslig mor da...og jeg må betale bidrag til jeg dør eller,fjern det du har der.....

Prøver å snakke fornuftig med han,men til ingen nytte.

Fler i samme situasjon,eller som er alene om dette?

 

Frustrert og lei meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, dette hørtes jo ikke bra ut. Min samboer har alltid blitt veldig stresset og vært sur hver gang vi flytter. Men han hadde aldri funnet på å si noe det du har fått høre.

Synes ikke det virker som han respekterer deg i det hele tatt. Men har han alltid vært sånn? Eller er det bare nå i det siste? ville han også ha barn i utgangspunktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det har gått opp for han at han skal bli pappa og at han er redd. Og blir ekstra redd når dere skal kjøpe leilighet og "etablere" dere. Det kan være en skremmende tanke for mange unge menn. Håper dere finner ut av det og at han roer seg litt når han får vent seg til tanken.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har alltid vært vrang av seg....

Og graviditeten planlagt.Han har faktisk vært den mest ivrigste.

Og han er 41år...så han burde vært mer voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke mye redd....jeg har sagt at vi må vente med å flytte til januar pga min datters skole og oppsigelse av leilighet.Så han er og sur for at vi ikke allerde er under samme tak.Han er ikke ung heller....han er 41 og jeg snart 29.

Man oppfører seg ikke sånn da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo høres ut som at ting vil roe seg når dere endelig kommer i felles bo.

Spesielt siden han var så stor pådriver når det gjaldt å bli gravid.

Tror bare dere trenger litt tid jeg, så ordner det seg nok. Gjør det ikke det, er det jo bare en ting å gjøre, selv om det kanskje kan være vanskelig å være alenemor for to.

 

Uansett masse lykke til, og hadde det kanskje vært en ide at han flyttet inn til dere frem til dere kjøper felles.Da kunne dere jo eventulet leigt ut hans dersom han eiger der han bor. Ellers vil dere jo spare på å bare ha en leilighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det,men problemet er at jeg leier og ikke får ha han boende her og at han leier selv en bitteliten leilighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo synd :o(

 

Masse lykke til hvertfall. Siden han i utgangspunktet ville ha dette barnet skulle man jo tro at dette kom til å ordne seg.

Det må vel være bedre for han å være "uten" dere noen måneder, enn å skille veier for godt. Be han være tålmodig og forklar han at dette er vanskelig for deg også

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...