Niem og Patrick Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Nå er huset vasket og ryddet, gjestesenga er redd opp, vaskemaskinen går for fullt, og bollene står til etterheving. Må innrømme at jeg liker det litt Nå kommer snart fulle huset i besøk, er festival i byn, så derfor kommer noen venner her for helga. Hva gjør dere andre jenter i helga?=)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 kan du sende resten av arbeidslysten din hit?? Jeg trenger den sårt.... Har et hus som minner mere om et bombenedslag enn et hus for tiden.. Har vært så tappet for energi de siste månedene.. Men i dag må jeg bare gjøre noe...
Miss L å di Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 hei hei... Sitte heima me magen hengande mjødlo beino... Hoppa å drite i heile jazzen me...hehe.. Men du e veldi flink husmor c",)
Niem og Patrick Skrevet 11. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2007 Queen of the road: Skal sende alt jeg har over til deg Når sant skal siest så er det ikke hver dag jeg tar så hardt i som i dag Miss L: Hehe, eg vurderte lenge å bere gløyma jazzen eg og, men så komme da så masse besøk, så får vel bli me ein tur ut.. E sikkert MASSE folk!! Hehe, eg prøve så godt eg kan;) Maen kjeme heim på onsdag, så grett at da ser nåkenlunde ut her
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Tusen takk. =) Da får jeg bare hoppe i det.
Miss L å di Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Allti kjekkt å rydda litt før mannen kjeme... Da syns eg og c",) Eg sa te AW atte eg kunne kjøra han te jazzen i kveld å heim igjen i natt, men da avhenge jo litt av atte han e litt me meg. Å eg kan jo berre sitta... hehe... så han gidda kje. Kan jo veldi godt forstå da, eg e litt festbrems. Da kjekka me jazzen e jo å traska rondt, men da nytta kje i år...
Niem og Patrick Skrevet 11. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. august 2007 Ja da e sant, blir bere ein liten tur bort på meg og trur eg.. må sitta masse jaffal, har litt vondt i korsryggen.. Men da høyre vel me
Miss L å di Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 uff... får for all del ikkje håpa du får bekkenløsning!!! Da ødelegge så møkje av den koseliga graviditets-tio... Eg vurdere seriøst om dinna ungen berre skal få bli alenebarn. Ser ikkje for meg atte eg gidda å gå i jøno ditta ein gong te. Pass uansett på å ikkje pressa deg sjøl, då blir da bere verre. Sett deg ner me ein gong ryggen verke.
Niem og Patrick Skrevet 11. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. august 2007 Nei eg håpa eg sleppe da, får ta da litt meir me ro framøve trur eg, gå te fysioterapaut å akupuntktur, for da ska visst hjelpa litt
Miss L å di Skrevet 11. august 2007 #10 Skrevet 11. august 2007 ja, alt må prøvast! Får du problem me bekkene så har du krav på gratis fysioterapeut fram te et halvt år itte fødselen c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå