Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Jeg får ikke til å søke etter gamle innlegg... Så spørr om noen har sett noe til henne? )
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Ja:) Hun var her i går tror jeg, spurte om amming + hun skrev at hun var hjemme igjen med en nydelig jente mener jeg det var:)
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 11. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2007 Takk! ) Å!!! Fikk hun en jente! Ingen som har fått med seg gram og cm, evt navn????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå