Gå til innhold

Lite liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at sparkene gir seg litt? er i uke 31, og siste dagene syns jeg at han gjør så lite. Pleier å være mye mer action. Kjenner at han så vidt rører seg av og til, men veldig lite. Er så redd for at noe er galt..

Andre som har det på samme måte??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

RING FØDEN!! De vil undersøke deg med en gang. La det ikke gå for lang tid.

Man skal ta urosignaler svært alvorlig. Vi vordrende mødre VET BEST! RING nå og kom deg inn på en undersøkelse. Så du igjen kan finne roen....

Skrevet

Det er normalt at det blir litt mindre liv når man kommer lengre ut i svangerskapet.

Den lille har mindre plass og dermed er det litt mindre spark, men bevegelsene er der.

Det er slik JM forklarte meg det :)

Skrevet

dette er normalt!!

ikke hør på hva andre sier!!

det er seff mindre plass og da sparker dei mindre...men du bør kjenne mye liv når du først kjenner...hvertfall harde spark...

men er du bekymret er det alltids føden:-)

Gjest Ut på tur
Skrevet

Dersom du er urolig og redd bør du ringe føden. Der får du antagelig beskjed om å legge deg ned og telle spark. Jeg har ringt to ganger og begge gangene var det nok spark.

Men det er mye bedre at du ringer og får roet deg ned enn at du går rundt som et nervevrak.

Og det er også viktig å huske at vi her inne er ingen proffer, vi er bare synsere ;)

Skrevet

Takk for svar, har kjent han noen ganger nå, så da klare jeg å slappe av igjen. Men tror jeg skal ta en 3d ultralyd snart med full sjekk, hyggelig og veldig deilig når man har sjekket at alt fortsatt ser bra ut..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...