Gå til innhold

Noen som har litt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

arbeidslyst å gi meg??

Har så utrolig mye jeg skulle gjort.. men jeg mangler denne arbeidslysten... huff.. Og det har den gjort en stund, så huset ser jo ut som et bombenedslag jo........

Jeg HATER husarbeid!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arbeidslyst kom til meg! Her skal du hvile finne!:D

Skrevet

Jeg har totalt ignorert husarbeid hele uken, og nå fant jeg enda en unnskydning for jeg må kjøre 3 mil på martnan på Steinkjer og kjøpe meg digitalkamera :-) DET er jo mye bedre enn å støvsuge, tørke støv og vaske gulv mens du sloss med hybelkaninene ! Yihaaaa utsetter det en dag til for shopping er MYE mer moro! :-)

Skrevet

skulle ønske jeg hadde en slik god unnskyldning også.. men nei da.. må nok bare hoppe i det... :-/ skulle hatt hushjelp jeg.. er jo helt grønn når det gjelder husarbeid jo..

Skrevet

huff, jeg kjenner meg igjen. Jeg har laga en "pliktliste" jeg over hva jeg og samboer skal gjøre. så nå har vi akkurat en pause begge to faktisk! fungerer kjempe bra når man har en liste ågå etter syns jeg. Så nå er snart hele huset strøkent =) mangler bare å sveive over gulvene..

Jeg foreslår en liste du kan skrive, også ta litt bimme og drikke pauser innimellom =)

Skrevet

Takker for tipset. Det må jeg prøve. :)

Skrevet

Pass på at lista ikke er for lang da, =) jeg har litt ting nesten hver dag liksom, eneste som fungerer på meg hvertfall, ellers blir jeg bare sittende å sløve eller finne på mye annet som er myye gøyere..

Lykke til :)

Skrevet

Ja, kjenner meg igjen der ja... nei, nå må jeg få gjort noe her..

Skrevet

Her er det hybelelefantkrig. Står klar med fuktig tue å slår etter de som kommer i nærheten. En etter en havner de i bøtten før de til slutt ender sine dager i do:o) Skulle ønske de forsvant frivillig:o) Har brukt hele uken på å rydde, ting tar tid...

Bare måtte ha meg en pause nå. Får svigersøster og typen på besøk i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...