Klar for en liten en =) Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 den stygge tanta på et års tid!!! er så lei den dama..
Klar for en liten en =) Skrevet 11. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2007 Når har du IKM??
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Henger meg på her du, bare synd jeg ikke får bestemme det selv!!! Vi sender dem til bøvvels!!!!
Klar for en liten en =) Skrevet 11. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2007 får håpe at alle våre tanter tar seg en tur dit peppern gror, så vi kan få bebisene våre...
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Ja det håper jeg og, kunne nesten tatt den dritt tanta å spylt henne pokker i vold og håpe hun aldri dukket opp igjen!!!
Emmeline med spire Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 Jeg henger meg på denne tråden jeg også! ) Når har dere IKM? Noen symptomer?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 Ikm i morgen... Trett, såre pupper, mer utflod, kvalme med jamne mellomrom utoverdagen/kvelden...Murringer/stikkinger i magen som nå har gått over til rene menssmerter, så tanta står nok snart i døren!! Du da emmeline?
Emmeline med spire Skrevet 11. august 2007 #9 Skrevet 11. august 2007 Jeg har IKM på mandag jeg... Har litt symptomer: - Rare pupper, de er ikke sånn kjempe ømme, men er blitt mer oppmerksom på at de er der på en måte. Er litt ilinger/stikkinger i de nesten hele tiden. Aldri opplevd det før - Mensmurringer, men det kan jo være tanta som er i anmarsj - Vondt i korsryggen, igjen kanskje tanta - Når jeg skal sove har jeg sinnsykt voksesmerter i beina! Kjennes ut som om jeg har løpt maraton eller noe - I går dukket det plutselig opp 2 blodårer på puppene som er skikkelig tydelige!! Vet ikke om dette er noe, har lest at blodårene kan bli tydeligere, men det er kanskje mer enn bare to? Chick26 har lest noen av de andre trådene dine, du har hatt noe skyggestreker, også bare negative tester? Krysser for at tanta di ikke dukker opp i morgen!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 11. august 2007 #10 Skrevet 11. august 2007 Symptomene dine er jo på plass emmeline....=) Høres lovende ut... blodårene kan bli tydligere ja og de skjer sikkert gradvis, så om det er bare to så er det jo to mer enn tidligere=) Har du testet noe nå? Jeg har fått bare negative tester siste dagene...forstår ikke hva som skjer. Håper ikke tanta kommer med noen av oss men jeg er 100% sikker på at i løpet av de første timene i morgen så er hun på plass... det merkes så godt..kjenner det igjen fra alle de andre gangene... blir så fortvilt!! Hvor lenge har du prøvd?
Emmeline med spire Skrevet 11. august 2007 #11 Skrevet 11. august 2007 Nei, jeg har ikke testet noe ennå. Har med vilje ikke kjøpt noen heller så hvis ikke TR er kommet innen tirsdag så må det handles Vi har prøvd et halvt års tid, med en liten pause i juni. Vi har fortsatt god tid, så vi stresser ikke noe ennå, men jeg stresser nok litt mer enn mannen...Er jo jeg som sitter her inne Babysuget blir bare større og større for hver måned som går. Skjønner at du blir fortvilet ja, men forstod det som at du har 1 barn fra før? Da vet du jo at det går hvertfall! Du som har prøvd såpass lenge, har du vært på utredning eller noe? Jeg skal krysse alt jeg kan for at ikke tanta di kommer i morgen! XXXXX Du fortjener en liten spire!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 11. august 2007 #12 Skrevet 11. august 2007 Lurt med testene da, klarer ikke lavære jeg da selv om jeg burde. Du har ikm tirsdag? eller var det søndag? Litt virrete her jeg ligger... hehe Har 1 barn fra før så jeg vet jeg kan/kunne... men det er fra tidligere forhold så tror det også stresser sambo litt at jeg har men ikke han og da tror han at det er han det er noe galt med... off, vanskelig dette. Skulle på utredning men ble gravid så vi avlyste, men så mistet jeg og nå må vi bestille oss ny time, det skal gjøres på mandag når tanta har kommet. Takker og håper hu holder seg borte noe jeg sterkt betviler.. Håper den ikke dukker opp hos deg heller=)
Emmeline med spire Skrevet 11. august 2007 #13 Skrevet 11. august 2007 Jeg har IKM på mandag, men det har hendt at tanta har kommer på tirsdagen så venter til da med å teste hvertfall! Hvor mange tester har du tatt denne uka da? Var det bare en med skyggestrek?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 11. august 2007 #14 Skrevet 11. august 2007 Okay, ja klarer du å vente så er jo det suuupert=) Jeg har tatt siden 6 dager før ikm, men to siste pp har jeg fått svaaaak pos 5 dager før også ingenting mer... To tester med skyggestreker.. men nå helt blendahvit igjen.. Jeg sier hver mnd at jeg skal ligge unna testene og bare se om tanta kommer, men det går aldri som jeg sier uansett.. Er noe sykt, føler meg helt på tryne men slik er det vel når ting går en fullstendig på hode....=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå