Gå til innhold

MAKAN til folkeskikk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager utrbruddet, men fytti svarte, jeg sitter her helt grønn akkurat nå. Er det noe jeg IKKE takler så er det smatting og slafsing!

Sambo har overnattingsbesøk i hele helgen av en kompis, han er kjempe trivelig han altså, men jeg har ALDRi i HELE mitt liv vært borte i slik slafsing.

Han har kjøpt seg bringebærdrops, og han SMATTER noe så inni gampræva! Jeg sitter her å skjelver nesten. Det renner tilogmed litt sikkel nedover munnviken hanses. Jeg er |--| <- så langt ifra å bare si ifra, at skal han slafse så uapetittelig som det der, så kan han ha seg ut. Han har virkelig munnen vidåpen mens han slafser og smater og knasker. GRØSS!

Men det finnes vel ikke noen måte å si ifra "pent" på.

Noen som har noen tips ? Jeg klarer virkelig ikke å sitte her i 2 døgn til å høre på denne slafsinga hanses. Middagen i går var et kapittel for seg selv, jeg måtte sette meg på stua for å spise, ble direkte kvalm.

Og ikke kan jeg flykte heller, pga bekkenløsning og smerter, så kommer meg ikke utendørs.

(var ufattelig godt å få dette ut, jeg holder på å sprekke)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å fy pokker,jeg hadde klikka hehe.....Kan du ikke titte strengt på han da,hehe eller si unnskyld kan du tygge med munnen igjen....hehe...jeg hadde IKKE taklet å høre på det asså .......

Skrevet

hehe off unnskyld men ,åtte le...jeg er akkurat lik deg,og jeg brukte den at jeg ikke var sulten skylte litt på kvalme å spiste etter dem...fungerte fint det:) noe annet kan vi ikke gjør,for vi kan ikke lære dem folkeskikk over natten desverre.men at noen i det hele tatt klarer å gjer slik å slafse å smatte slik off jeg grøsser....

Skrevet

Åh takk gud, for forståelse, akkurat det jeg trengte nå :-) Jeg har vært borti slafsing før altså, men dette tar KAKA! Ikke rent bedre når han drikker heller foressten.

Jeg klarer ikke å finne noen fin måte å si ifra på, og dette er andre gangen jeg treffer han, så vil ikke skremme han helt vekk heller.

Men synes det blir helt feil at han i 4 dager skal ødelegge og irritere slik at jeg ikke kalarer å slappe av og kose meg. For han spiser jo og drikker HELE tiden.

Har sagt ifra til sambo, men han bryr seg jo selvsagt ikke om sånt, forbanna typisk! Jeg har prøvd å se litt kraftig på han når han holde rpå som værst, men hint tar han tydeligvis IKKE! Grøssog gru!

Skrevet

har ingen råd, men kan gi deg litt sympati.

Slafsing og smatting er det verste jeg vet. Og hvis jeg først er begynt å høre etter, da er det helt grusomt! Hra lyst til å bare smekke igjen kjeften til den som slafser. Argh.... du har i alle fall min fulle sympati.

Forresten, du får prøve å finne en "morsom" måte å si i fra på, slik at det ikke blir krast eller kritikk.

Skrevet

Kan godt skjønne at dere ler, hehe. Det er jo helt ufattelig at et voksent menneske holder på sånn (og det hjelper vel ikke akkurat med hormoner på høyspenn ;-). Men jeg kan ikke fatte at ingen har sagt ifra tidligere, som foreldre, søsken eller noen i nær omkrets.

Tusen takk for sympati! :-) Nå skal dem spise frokost, egg, bacon og brød, og juice.

HYYYYL! JEG VIL BARE SYNKE UNDER JORDA!

Tror jeg må ta meg en dusj jeg altså, hihi!

Overlever jeg denne helgen, så overlever jeg glatt en hard og tøff fødsel!

Skrevet

Å HIMMEL!! jeg hadde klikka!! slikt er det VERSTE jeg vet!!!!!!

Har desverre ingen råd e.l da jeg ofte har lurt på dette selv...

Forstår ikke hva slike folk tenker!

Skrevet

Hihihi *Fniis*

Huff. Stakkars deg.

Satt akkurat og svarte på et innlegg om kakebaking til barselbesøkende og kom på alle de irriterende folka som jeg IKKE vil skal komme !

Æsj. Det er så mange idioter.

Men vet du ; jeg hadde sagt ifra til denne fyren, noe slikt tror jeg :

"du, unnskyld meg , men er du tilbakestående? Har du et syndrom vi burde ha blitt informert om? Du smatter og sikler sånn at jeg lurer på om du har glemt å ta med deg støttekontakten din! Det hadde kanskje vært en god idé om du dro tilbake til den verna-boligen din nå, for jeg driver ikke med veldedighetsarbeid for mongoer på perm."

Ikke vær redd for å si noe sånt. Ekle, ekle fyren har ødelagt nok dager for deg. Ta hevn !!!! _ og ha det litt gøy samtidig :)

men få ham uuuuuuuuut !!!

Skrevet

Du får si noe sånt som " Du verden, jeg trodde barnet var kommet nå jeg siden jeg hørte lyden av en baby som fikk pupp"

Det vil han heeeelt sikkert ikke høres ut som, så kanskje han selv vil synes det er ekkelt.

Forøvrig - det finnes et uttrykk " If you van't beat them - join them". Sitt deg ned og slafs som om du aldri har gjort annet. Kasnkej han selv blir oppmerksom på sin egen uvane?

By the way - de som ikke har sagt i fra til han har gjort seg selv en bjørnetjeneste ved at de nå må høre på slafsingen til evig tis :P

Du må holde ut én helg!

Skrevet

Huff så irriterende.Hva med å slafse høyere enn han når han er på sitt værste? Kanskje han tar et hint?

Skrevet

iihihi, jeg må nesten le litt selv her jeg sitter. Jeg spurte om jeg kunne få et drops av han, og det fikk jeg. Satt meg godt til rette i sofaen med laptopen på fanget, og begynte å smatte for full hals (dog jeg ble kvalm av å selv sitte sånn). Det hele endte med at sambo knakk sammen i latter, og det hele ble bare superteit.

Men tok han hintet ? NEIDA! La vel ikke merke til at jeg nesten smattet kjeven ut av ledd en gang!

Jeg gir opp!

Skrevet

HAHA, ler så æ får vondt i magen.. HATE at folk smatte, d e nokka av det verste æ veit.. Så skjønne kordan du har d. Lillebrorn min å sønnen til sambo smatter nokka så sinnsykt, men har sagt ifra til dem begge..

Synd at han ikke fatta hintet da, d må jo være no slags kromosomfeil på han.. *le* Eller så kan han jo ha en sinnsyk spyttproduksjon.. E vel bare å si ifra til han på en hyggelig måte, selv om æ glefsa det til brodern å sønnen til sambo.. Ikke lett med hormoner. Men du burde si ifra nå før du e ei tikkanes hormonbomba som skremme vannet av han.. hehe

Skrevet

Hihi, ja jeg har ei god venninde også som smatter noe så inni granskauen, og hadde ikke noe problem med å si ifra til henne, hun ble bare glad for at noen påpekte det :-)

Men dette blir litt anderledes føler jeg! Dessuten kommer sambo til å bli snurt om jeg sier noe, tror jeg iallefall!

Jeg får vel bare prøve å holde ut frem til madagen, og jeg skal ærlig innrømme, at det er sambo dette går mest utover, FNIS! Sånn går det når han drar inn uappetittelige folk inn i MITT hjem ;-)

Tusen takk for sympati jenter, enda godt det ikke bare er meg som plages av dette :-)

HI!

Skrevet

Vet du hva,si i fra hehe...Hvis han ikke tar "et slafse tilbake" hint en gnag så må han jo være helt blåst....Bare si at det at om du ikke slutter med den slaffsinga så får du sette deg u¨t å spise hehe :P

Kjenner jeg klikker uten å være der jo jente hehe...COME ON.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...