Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Nå har lille rosa og jeg kommet hjem fra byen...Vært og handlet litt, men du og du for et action eventyr.....Hun skal løpe ut og inn av alle butikker og rive ned....og når jeg stopper henne legger hun seg ned på gulvet og hyler! Jaja, kom ikke her og si at ikke trassalderen inntrer allerede nå;-) Nå har hun spist grøt, helt alene, jeg får bare lov å se på:-) Hun er kjempeflink og klarte hele bollen uten å søle idag:-) Skrøt av henne og ivrig fortsatte hun:-) Nå er det senga en tur før hun skal i bursdag til snuppa til Dailis:-) Og jeg skulle gjerne malt mer, men dumt når det er en liten turborosa som har lange fingre:-) For sove gjør hun nok ikke lenge;-) Ha en god lørdag jenter, ingen kan si at livet som småbarnsforeldre er som en ferie:-))
♥Snulder Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 God lørdag til deg og! Nei det er ingen ferie å være småbarnsforeldre.... det må i tilfelle betegnes som "Aktiv sportsferie";=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå