Gå til innhold

Kan man få dekt flytting??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer og flytte til en annen plass,men har jo ikke penger til noe flyttelass..

D er ingenting som holder meg her jeg bor nå,svindyrt å bo er d å lite hjelp har jeg med min datter..

Så vil heller flytte hjem til hjemplassen min der jeg ikke trenger og bruke nesten alle mine penger bare på og bo..Har vell ca.4500kr å bruke til mat,klær og andre ting vi trenger når regningene er betalt..

Kan jeg få hjelp til flytting,noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få ja, men da må du legge ved en god grunn på hvorfor du flytter, at det er nær skoleplass,jobb el. Får som regel ikke dekket bare fordi man ''vil'' flytte...heller slik at du -må- flytte,,

Skrevet

Kun ved pga jobb eller nødvendig utdanning.

Skrevet

Tror det kun er i forbindelse med at man har fått jobb du kan få stønad til flytting, dvs. du må bevise at det er vanskelig å få jobb der du bor og fremlegge bevis på ansettelse der du vil flytte til. Vet ikke hvor strenge de reglene er da, om du f.eks kan få støtte til å flytte til et sted der det er enklere å få jobb, men uten å faktisk ha blitt ansatt noe sted først. Hvis du f.eks flytter fra typ Oslo til et lite sted spørs det vel om det går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...