Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen å anbefale og får man med video fra ultralyd? min mamma fyller 60 i september og siden jeg bor på østlandet så blir det vanskelig og langt for henne å være med på UL her,så jeg tenkte å bestille en i Trondheim til da jeg reiser oppover til bursdagen hennes,så blir det en del av gaven til henne. Hadde vært moro å fått henne med på en ultralyd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan prøve kvinneklinikken som heter Medicus. Vet det er veldig fult langt framover på 3D ultralyd, men du får sikkert bestille vanlig ultralyd.

Skrevet

jeg var på en som heter elvehavnen medisinske senter på solsiden i trondheim i forrigårs å der fikk jeg time med en gang men det var bare vanlig ul og de hadde ikke mulighet til å ta bilder.

på medicus som de nevnte over har hu ferie hu som gjør ul og skulle være borte i to måneder pluss at hun bare var der en dag i uka fra før så der var det vellldig fult. men der jeg var var det eneste jeg fant i allefall men nå er jeg ikke så kjent her da:)

Skrevet

takk for opplysninger,fikk også tips om en annen klinikk som het aleris eller noe lignende.

Skrevet

hun som tar 3d ul på medicus blir borte hele oktober og november. jeg hadde time 1.okt, men ble flyttet frem en uke. og hun hadde bare 1 time igjen da, så det blir nok lenge og vente på time der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...