Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Er så jævla lei...Han er innom ganske ofte, han er den største kvarulant på denne jord og skal rette på alt vi sier osv. Han er jo grei også, han vil være hyggelig med alle og sånn. Greit nok han skal diskutere alt folk sier til han, han er ekspert på penger og politikk.....tror han.. Men hver gang jeg sier noe til sønnen min, for ex: ikke rør den, den er skitten. Da må han komentere det, Nei, han synes ikke den er skitten han. Sånn holder han på hver eneste gang jeg sier noe, Kom vennen så skal vi bytte bleie, Neida, jeg kjenner ingen skittlukt jeg....arrrg... Jeg kjenner min unge best og vil bare be han holde kjeft!! Tidligere i dag, vasket jeg gulvet, hunden skitna til, så begynnte sønnen min å smøre alt skiten utover som jeg hadde samla i en haug. Nei sier jeg litt småstressa, da sier sviger: Bare ring til svigermor så kommer hun og passer han. Hun er verdens største heks... Det var bare snakk om å vaske et gulv som tok 5 min... ahh, dagens utblåsning....
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Har du prøvd å be ham holde kjeft på en fin måte? Eller er han av den typen som man må være frekk tilbake med? "Lukter du ikke skitlukt? Da må det være noe galt med nesa di!" "Ser du ikke at den er skitten? Har du testa synet i det siste?" Han må ikke få lov til å kalle svigermor (din mor? eksen hans?) for ei heks så ungen hører det. Spør om han hadde likt om hun omtalte ham som "gubbejævel" foran barnebarnet hans.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Haha, jeg ler litt, jeg mente ikke han sa hun er ei heks, det var jeg som mente hun er ei heks. Jeg var litt rask på tastene tidligere:) Jeg har prøvd å si ting til ham, men jeg klarer aldri å være sånn veldig frekk, det blir vridd om på den humoristiske måten å si det på. HI
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Minner meg om min svigerfar.. Han er innom veldig ofte, og ringer sjelden før han kommer. Plutselig har jeg en ubehagelig overraskelse på døren. Han prøver å si ting på en slik "humoristisk" måte, slik at det er vanskelig å si imot.. Og er "ekspert" på alt om styring av dette landet - politikk/skolevesen + barneoppdragelse ++++. Det er så slitsomt.. Han har i tillegg svært høy røst slik at det er vanskelig å komme gjennom til han med en vanlig stemme, og han avbryter så å si alle når han snakker - alltid. Veldig uhøflig. Får han ikke oppmerksomhet når vi er flere her og jeg eller andre snakker med noen andre - en samtale som han ikke er med i - så gjesper han kjempehøyt eller sier noe annet veldig høyt, slik at man faller ut av den samtalen man var i, og da bryter han inn og starter en samtale selv. Jeg vet rett og slett ikke hvordan å takle han. Da man f.eks kommer med motargumenter til det han sier - de få gangene som man slipper til - så snakker han det hele bort ved å si "nei det spiller ingen rolle" samtidig som han sier sitt argument igjen, og så på den måten avslutter samtalen uten å ha tatt til seg det en annen sier... Puh, fikk en liten utblåsning her når jeg så at noen andre har en svigerfar som ligner min litt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå