Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 se på første innlegget; sex med x, sex med sambo... hva syns dere??
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Stakkars samboeren hennes, hvertfall hvis det skulle vise seg at det ikke er hans!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 ja -IKKE SANT???!! STAKKARS mann som blir ført sånn bak lyset !! får da være maken til oppførsel...endelig ei som forstod hva j snakka om å... ;o)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 hvem er du for en bedrevitende merr som driver og henger ut innlegg og enkeltpersoner? Skamme deg burde du! Ikke alle går gjenom livet med englevinger, heller ikke du. Så dersom du har gjort det så langt, så vil du vel få erfare at livet ikke alltid er like enkelt
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Til HI.... nei vær nå snill nå da....! var jo ikke noen koselig historie og sikkert drittungt for henne.. Enig i at det er liten vits å henge ut enkeltinnlegg kun for å få en diskusjon om det så...... Ikke smart gjort nei men gjort er gjort og som du ser sliter hun med dette så da er vel hun klok av skade og trenger ikke bli hengt ut på et BIM- forum....
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 sant nok. men d j mente da, er at j syns der var fryktlig mange som mente at "taushet er gull".... i en sånn sit viser jo d bare total mangel på respekt mener j da ovenfor samboern... var ikke meninga å være stygg. beklager alle sammen...
Milly::) Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 Til hi! Må du ikke være så rask til å dømme andre... Lure på hvordan du selv hadde tenkt i en sånn situasjon, det vet du ikke... Alle er så raskt ute med å dømme andre, men kan hende du hadde tenkt i samme baner selv hvis det var deg det gjaldt... Å han blir en god far for ungen, å om han ikke er biologisk far, hva så???? Hvor mange er det ikke som vokser opp med en far som ikke er biologisk, det er ikke det som betyr noe,,,, Noen ganger er det faktisk best å tie om sannheten,,, Det er iallefall opp til denne jenta å avgjøre, å ikke andre... Er vel ikke noe du har noe med, å starte en diskusjon her inne om det, hva gir deg rett til det??? Du har vel noen svin på skogen du og, det har de fleste, å som regel er ingen noe bedre enn andre uansett.... Syns rett å slett det er barnslig av deg dette her... Er nå min mening...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #9 Skrevet 11. august 2007 tror milly 79 sa det meste, kunne ikke vært mer enig
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 11. august 2007 #10 Skrevet 11. august 2007 hu er jo anonym på innlegget..ingen som vt hvem hun er likevel...mn mn..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #11 Skrevet 11. august 2007 hun glemte anonymknappen i et innlegg lengre nede
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #12 Skrevet 12. august 2007 Mange som har dårlig samvittighet her inne skjønner jeg =o/... Makan til dårlig moral!!!! Dere må jo syns at det er helt greit at typene deres er ute og feier på andre damer som de syns er mer fristende i øyeblikket dere da???Eller er det bare damer som har lov??? Det er utrolig respektløst å narre en godtroende mann som KANSKJE ikke er far til barnet!!!Men dere VET jo at DERE er moren og kan ALDRI sette dere inn i det og bli lurt på denne måten!!!SKAM DERE!!! Noen som har tenkt på barnet oppi alt dette???Man kan ALDRI være sikker på at sånnt ikke kommer for en dag!!!Plutselig kan tenåringen din bli syk og f.eks. trenge et organ eller kanskje faren blir usikker og finner det ut!!!Tror det er laaaang vei til tilgivelse da!!!! Uansett er jeg sjokkert over den dårlige moralen til enkelte her!!!Det vitner bare om at noen her er for umodne til i det hele tatt å stifte familie!!!Men lykke til =o)...Håper dere har det bra med dere selv!!!
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 12. august 2007 #13 Skrevet 12. august 2007 Til HI Hva vi syns om det er vel egentlig helt uvesentlig! Gjort er gjort, og spist er spist...at det var dumt er det vel egentlig ingen tvil om, men det er hun jo også klar over selv.Det forumet ble ikke til for at folk skulle komme og dømme andre. Pass dine egne saker og vis andre mennesker litt respekt!
Cackleberry Skrevet 12. august 2007 #14 Skrevet 12. august 2007 "kan hende du hadde tenkt i samme baner selv hvis det var deg det gjaldt... Å han blir en god far for ungen, å om han ikke er biologisk far, hva så????" Skjønner at dette er en vanskelig situasjon, men jeg syns kanskje det blir fokusert vel mye på at det er den kommende moren situasjonen gjelder. Dette angår da faktisk også barnet, og det angår eksen, hvis det skulle vise seg at han faktisk er faren... Den biologiske faren har da rettigheter overfor sitt barn uansett hvor vanskelig det skulle være for moren!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #15 Skrevet 12. august 2007 Der traff du akkurat spikeren på hodet =o) Det var akkurat det jeg ville frem til selv... Vis andre mennesker litt respekt.....som barnefaren....hvem nå det er stakkar??? =o/
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #16 Skrevet 12. august 2007 Gjort er gjort og spist er spist???..det er litt forskjell fra: PULT ER PULT kanskje????Det er ikke mulig!!!!Hvis det er sånn at vi skal ha meningene våre for oss selv i så ekstreme saker, så hvorfor legger noen inn sånne innlegg da???? Hun måtte vel vite at dette var svært umoralsk og lite gjennomtenkt??? Hvis hun ikke tåler at folk blir sjokkerte og sier meningene sine bør HUN holde seg unna med dette vanvittige innlegget sitt!!! Hva hvis DIN far hadde funnet ut at du ikke var barnet hans... eller DIN bror`s barn.... eller DIN sønn`s barn???? Hadde sett saken fra en annen side da vel???? Man skal ikke leke med andre mennesker.... DET er å vise respekt!!!! Tror nesten dette bare er tull jeg...noen som prøver å provosere??? For dette er jo helt vanvittig!!!! Ha en fortsatt fin sommer =o)
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 12. august 2007 #17 Skrevet 12. august 2007 Anonym 16.39: Hva mener du egentlig at du skal gjøre med dette da?fortelle det til xèn hennes?fortelle det til samboeren hennes? trykke på rewind-knappen og gjøre sånn at hun ikke hadde sex med x`en ? Du kan ikke gjøre det ugjort!Derfor er de nødt til å gripe an saken slik som den er, og ikke slik som man skulle ønsket den var. Dessuten er det ingen som har sagt at man ikke kan ha egne meninger om denne saken, men det går an å gjøre det på en mer saklig og respektfull måte enn hva du gjør. Jeg også syns det er feil å holde sånt skjult for samboer og evt x dersom det skulle vise seg å være hans barn, men det er likevel ikke noe JEG kan gjøre med det så lenge det ikke er MEG og min samboer det gjelder! Og såvidt jeg forsto var vel bare spørsmålet hennes "hvem er far til mitt barn?" og ikke "syns dere jeg har vært en idiot eller var dette et smart sjakk-trekk fra min side?".... God sommer til deg også! (Forøvrig syns jeg det er fryktelig forvirrende med så mange "anonyme". Vet jo aldri hvem som mener hva her inne!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå