mammatiltosøtesmå Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Hvis dere bare teller med tissebleiene? Hvor mange timer går det i mellom hvert bleieskift? Datteren min er 14 mnd og jeg skifter vel ca hver 4 time, men lurer på om det er for sjeldent. Hun er ikke sår eller noe, men hørte at en skifter hver 3 time, så jeg bare lurer på hva som er vanlig... Skiftet oftere da hun var mindre.
Sina73 Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Det kommer litt an på hvor mye han drikker på dagen, men aldri noe mer enn 3 timer mellom hvert skift.
Ranveig R Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Litt vanskeleg å ikkje rekne med bæsjebleiene, for det er eit par av dei i løpet av dagen, gjerne eit par timar etter forrige gong vi bytta tissebleie. Men dersom det av ein eller annan grunn ikkje kjem bæsjebleie går det gjerne ca 4 timar mellom bleieskift. Hadde bytta oftare dersom han var sår eller om han blei våt igjennom.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Vi bytter ca hver 3 time. Men nå går hun endel på do tisser og bæsjer det meste der så da hender det jeg tar på samme bleie igjen fordi den ikke er brukt. Hun er 19 mnd :-)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Kommer helt an på hvor mye hun har drukket, og så går hun jo litt på do nå også da (er 22 mndr). Det går vel 4-5 bleier i døgnet ca??
Hufsla Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 utenom bæsjebleier så får hun ny om morran, ny midt på dagen og ny til kvelden igjen. Vanligvis.
Gjest Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 Hvis han ikke bæsjer så glemmer jeg rett og slett å skifte på han. Han får jo selvfølgelig ny på morgning og kveld uansett altså. Men hvis han tilfeldigvis skulle ha en bæsje-fri dag så skifter jeg ikke før bleia lekker rett og slett. Han er ikke noe sår, så jeg ser ikke helt problemet med å ikke skifte bleie for ofte.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #9 Skrevet 11. august 2007 glai2små huff stakkar gutt...kan nå ikke være godt å gå med så våt bleie at den begynner å lekke...!!!
Gjest Skrevet 11. august 2007 #10 Skrevet 11. august 2007 Jeg må bare si at jeg ikke husker sist han hadde en bæsje-fri dag. Så det er veeldig sjelden. Men så lenge man har en fra før av så er det ikke alltid man husker på å sjekke bleie. Da er det som regel luktesansen som blir indikator på at noe på gjøres el at bodyen er blaut...... tror gutten min har det veldig fint jeg. Han er hvertfall alltid i godt humør!
monztah Skrevet 11. august 2007 #11 Skrevet 11. august 2007 Jenta mi er 15 mnd, og vi skifter om morgenen, før hun skal sove sin middagsdupp, en stund etter duppen, på sen ettermiddag, og en ny til natten - men så er det som oftest en bæsjebleie i løpet av dagen også. Tror det går med 5-6 bleier hver dag.
Mirakeljenta08 Skrevet 12. august 2007 #12 Skrevet 12. august 2007 vi skifter ganske ofte her, liker ikek at han går med veldig våte blleir. så utennom bæsjebleine så skifter vi mellom 4-8 ganger.
Hufsla Skrevet 12. august 2007 #13 Skrevet 12. august 2007 det er enkelt å kritisere så lenge man slipper å stå for det du... Jeg glemmer det også av og til. MEN, bleia er alltid tørr på innsiden. Gutten til glai2små har det nok heelt fint.
MintCondition Skrevet 12. august 2007 #14 Skrevet 12. august 2007 Morgen, før lunsj, etter dupp, etter middag, til kvelds...og bæsjebleie når det trengs
lifa og Eline Skrevet 12. august 2007 #15 Skrevet 12. august 2007 Er vi hjemme blir det ca. 4 timer mellom hvert skift. Skifter selvsagt bleiene med avføring med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå