Gå til innhold

dere som har menn i uniform hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg besøker samboer på jobb sier at han ikke kan kysse meg fordi det ikke ser bra ut for "publikum". han sier at har fått beskjed av sjefen at det ikke er lov..bare jeg som synes det er merkelig? er jo ikke hvem som helst da..er samboeren hans liksom

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker også uniform på jobb, og får ikke kysse på jobb nej enda jeg bare er en ussel vekter. :)

Skrevet

Nå er det veel litt forskejllig fra yrke til yrke, men her er det ikke noe problem iallfall :o)

Skrevet

må innrømme jeg blir snurt..for han tar det så alvorlig :/

Skrevet

Sambo er flyver, og vi er veldig forsiktige når vi er i uniform. Tar seg ikke helt ut å stå der å kysse, men en god klem er vel alltid lov!!!

Skrevet

Jeg ha vært vekter i mange år (har bytta til et annet uniformsyrke nå), og jeg må si at jeg forstår sjefen hans godt. Det ser ikke mye pent/bra ut at en vekter står og kysser på noen, enten det er kjæreste, samboer, kone eller hvem som helst....

Skrevet

Jo det er litt forskjellig grad av kyssing også.

Ville aldri stått å råklina mens han var i uniform, men nuss og klem er ikke noe problem.

Skrevet

Klemme kan vi, men ikke leie eller kysse/kline da. Ofte jeg klemmer litt på kollegene mine så ville vært kjipt om en klem var forbudt. :)

Skrevet

Uniform å uniform.. Min er rørlegger, og han får kysse på meg så mye han vil ;) Måtte bare.. :-)

Skrevet

Dørvakt her også... :)

Står jo ikke akkurat og råkliner i døra, men en liten nuss får jeg da ;)

Skrevet

Du må egentlig bare være glad for at han tar det så alvorlig, han følger jo reglene:) Det er nok av dem som ikke bryr seg om regler i det hele tatt.

Skrevet

Jeg synes det er skikkelig bad show (som de sier i Disneyworld) å kysse når man er på jobb jeg, i uniform eller ei.

Kan jo legge til at jeg har jobbet et år i DisneyWorld, og der er det jo ekstreeemt stengt. Hadde ikke lov å drikke engang foran gjester, så jeg tenker jo "bad show!" med en gang jeg ser noen gjør det her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...