Gjest Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Når jeg besøker samboer på jobb sier at han ikke kan kysse meg fordi det ikke ser bra ut for "publikum". han sier at har fått beskjed av sjefen at det ikke er lov..bare jeg som synes det er merkelig? er jo ikke hvem som helst da..er samboeren hans liksom
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Bruker også uniform på jobb, og får ikke kysse på jobb nej enda jeg bare er en ussel vekter.
It's all about me Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Nå er det veel litt forskejllig fra yrke til yrke, men her er det ikke noe problem iallfall )
Gjest Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 ok da er det sikkert vanlig..han er i Securitas
Gjest Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 må innrømme jeg blir snurt..for han tar det så alvorlig :/
♥maxen min♥ Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Sambo er flyver, og vi er veldig forsiktige når vi er i uniform. Tar seg ikke helt ut å stå der å kysse, men en god klem er vel alltid lov!!!
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 Jeg ha vært vekter i mange år (har bytta til et annet uniformsyrke nå), og jeg må si at jeg forstår sjefen hans godt. Det ser ikke mye pent/bra ut at en vekter står og kysser på noen, enten det er kjæreste, samboer, kone eller hvem som helst....
It's all about me Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 Jo det er litt forskjellig grad av kyssing også. Ville aldri stått å råklina mens han var i uniform, men nuss og klem er ikke noe problem.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. august 2007 #9 Skrevet 11. august 2007 Klemme kan vi, men ikke leie eller kysse/kline da. Ofte jeg klemmer litt på kollegene mine så ville vært kjipt om en klem var forbudt.
Gjest Skrevet 11. august 2007 #10 Skrevet 11. august 2007 Jeg er forsåvidt enig, men det er jo MEEG!! hehe
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 11. august 2007 #11 Skrevet 11. august 2007 Uniform å uniform.. Min er rørlegger, og han får kysse på meg så mye han vil Måtte bare.. :-)
Gjest Skrevet 11. august 2007 #12 Skrevet 11. august 2007 Dørvakt her også... Står jo ikke akkurat og råkliner i døra, men en liten nuss får jeg da
Monajenten Skrevet 11. august 2007 #13 Skrevet 11. august 2007 Du må egentlig bare være glad for at han tar det så alvorlig, han følger jo reglene:) Det er nok av dem som ikke bryr seg om regler i det hele tatt.
Hidjey Skrevet 11. august 2007 #14 Skrevet 11. august 2007 Jeg synes det er skikkelig bad show (som de sier i Disneyworld) å kysse når man er på jobb jeg, i uniform eller ei. Kan jo legge til at jeg har jobbet et år i DisneyWorld, og der er det jo ekstreeemt stengt. Hadde ikke lov å drikke engang foran gjester, så jeg tenker jo "bad show!" med en gang jeg ser noen gjør det her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå