Gå til innhold

Merkbart mindre liv i magen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er blitt mye mindre aktivitet i magen de siste dagene,men jeg er overhodet ikke urolig altså... bare lurer..

Det er jo naturlig at det blir mindre bevegelser når plassen er så liten.. det vet jeg.. er sikkert derfor jeg ikke reagerer så mye på det..

men når bør man få det sjekket?? Er det noen grense der??

Jeg får kontakt med babyen når jeg vil,men det kan ta en god stund og det er ikke mye bevegelser når han først viser seg frem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia du..

jeg skjønner deg godt,jeg har samme bekymringene selv...men jo det er naturlig at det ikke sparker så mye..

men det er sånn opp og ned...det har nesten gått 4 dager uten det sparket så mye som jeg er vande med men i dag og i natt var det mye liv:-)

er i uke 31+ 5...men dette er noe som en skal bekymre seg vist barnet ikke sparker en hel dag..

jeg synest ikke mitt barn har noe fast mønster som dei sier dei skal ha men men..det er vel alt hva en spiser og drikker og når på døgnet..stress og slike ting og..

vi får satse på alt er bra!!

lykke til:-)

Gjest Ut på tur
Skrevet

5 dager til termin nå.

Sist jeg var til kontroll hos JM sa hun jeg skal kjenne liv minimum 3 ganger for dag. Jeg kjenner mye oftere enn det, men det er helt slutt på "rai rai " der inne.

Skrevet

Syns du at forskjellen er markant og brå så sier de jo at du skal kontakte dem... og hvis du er bekymret..

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...