Gå til innhold

Hvor mange timer har du sovet i natt og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo var ute på rall og jeg hadde basøk av en venninne i går kveld. Vi ble sittende å skravle til kl tre... Da jeg la meg, fikk jeg selvfølgelig ikke sove.

Jeg lå bare og tenkte og ventet på at sambo skulle kommer hjem.

det gjorde han kl halv seks...

Så våknet lille spurven i sprinkelsenga kl sju, da....

Så jeg har da sovet:

Tattarataaaaaaa: en og enhalv time!!!!!!! :-/

Nå er jeg så trøtt at jeg nesten spyr. Ha sittet og spist sjokolade for å få litt sukkerkikk. det hjalp litt, men ble mest kvalm....

GJEEEEEEEEESP!

:-O

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fire timer her....fordi jeg satt ALT for lenge på dib, så på skrekkfilm og avslutta med en runde i halmen med min kjære....

*snork*

Skrevet

Jeg sov fra 23 til 07, var dødstrøtt så egnetlig burde jeg ha lagt meg før..

Gikk å la meg igjen klokken 09 sammen med mini, og sto opp igjen nå klokken 10:30.. Og er fremdeles døøødstrøtt.

Går skikkelig på sparebluss, kunne trengt å sovet et par døgn i strekk.

Skrevet

Oi da. Burde fått noen timer av meg du da.

9 timer har jeg sovet. Bare våken 15 min da Pilten og pappa sto opp, og så sovnet jeg igjen gitt.

Skrevet

Off, stakkars deg!

Jeg har sovet fra 23.15 til 07.45....dvs 8 1/2 time.

Yngstemann sov aøts¨veldig godt. Jeg la meg klokken 23, men den mellomste var på overnatting, og sendte meg stadig sms'er for å skryte av hvor sent de fikk være oppe, hehe.

Skrevet

Hun sover vanligvis rundt, men i natt.. våken hver andre time. ojoj..kom meg ikke i seng før kl 01 det ble..5 timer(med mange avbrekk). Ikke helt i form nå nei:-) Men merkelig nok er det da jeg får litt energi for tiden:-)

Skrevet

Jeg kom meg i seng i 11-halv 12 tida, og våkna lit over 8 i dag. Men lilletuppa har økedøgn for tida, så mellom å ha ammet haenne i søvn og våkne opp til puppen igjen, så hadde hun hele 4 nattmåltider! Gjeeesp!!!

Skrevet

la meg rundt 0030, våkna da sambo sto opp 0630 og skulle avgårde. Satt oppe en halv time med han da før han gikk, så la jeg meg igjen kl 0700 - lå bare og ventet på at ungene skulle våkne, men de sovna ikke før 22 i går. Hadde stilt kl på 0830, pga blir så trøtt hvis jeg sover for mye. Er mye mer opplagt med 7 timers søvn, enn 9..

Sto alikevel ikke opp før 10, og nå siatd satt jeg og småduppet i sofaen:o( typisk... trøtt i dag! Åsså har jeg så mange planer om å rydde i huset idag, så blir trøtt bare ved tanken..*gjesp*

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

La meg 00:30.. sov til 12... ingen som våknet her før det:p

Skrevet

4-5 timer kanskje,, som vanlig :) er kjempe dårlig så har våknet runt 10-12 ganger i natt kanskje.. Flyr på veggen snart jeg :)

Skrevet

La meg kl 01.00 og stod opp ca kl kvart på 8 :) det blir 6 timer og 45 min :D

Skrevet

Sov fra ca. 00.30 til 09.00 jeg, ca. åtte og en halv time bare avbrutt av nattpuppen og det tar ikke mer enn ti min. :)

Men pappan stod opp med mini i dag så lå i senga til halv tolv :D

Skrevet

La meg så sent for vi var og grillet og spilte buzz hos et vennepar i går :D

Skrevet

Har sovet 11 timer i natt.

La meg kl. 22 i går fordi jeg har vært så ekstreemt trøtt og sliten siste par ukene. Var sambo sin tur til å stå opp med lillegutt i dag, så da sov jeg til kl. 9.

Deilig! Men fortsatt trøtt, sliten og kvalm............

Skrevet

En og en halv time her også. Fra kl fem til halv syv. Begge de to minste har hatt skikkelig omgangssyke i natt, så det har vært mye spy og dritt bokstavelig talt.....:-( Så er ganske i svime her og går sånn halvveis å venter på at vi tre resterende i familien skal få det....

Skrevet

Mange!

Var hos nokre vener og spelte kort i går, så vi kom oss ikkje i seng før kl 2. Men til gjengjeld sov eg til 12, så det blir 10 timar. Då eg våkna var mannen allerede reist ut på huset for å male veggar.

Småen er på ferie med mormor og besten, gravide meg benytter tida til mellom anna å sove :o)

Skrevet

23.30 - 8.Da var jeg lys våken..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...