Gjest Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 "ella ella ella"...kvekk kvekk! Er SÅ lei! Snille P3 - fjern den fra A-lista snart!
Gjest Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 hahaha...satt å ella-stønna til den i natt, er lettere fornøyd av den nå ja...
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Jeg syns den unfaithful er rimelig morsom og "i might as well take a gun an put it to his head"
Gjest Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 gaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Å! Som! Jeg! HATER den låta!!!! *buhuhu, jeg er utro* Hva slags dustetekst er det liksom?!
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 I DONT WANNA BE A MURDERER!!!!! hahahahahahah ja buhu jeg er utro og kan INGENTING for det selv! hahahaha
Gjest Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 Også den videoen! "Buuuhuuuu!" *gni puppene og stirre dramatisk ut i lufta* What the fuck liksom!!
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 også er hun så tynn at jeg blir redd "i dont wanna do this anymore, i dont want to take away his life.. i dont wanna be... a ... murderer"... helt utrolig dum tekst, hun whiner om at hun knuller en annen og vil helst slutte men allikevel.. dumme flokse
Gjest Skrevet 11. august 2007 #9 Skrevet 11. august 2007 hmmmm.du KAN teksten, du! Haha! SÅ avslørt! *fnis* Forresten; ja, hu er JÆVLIG tynn, så mye sunnere ut i den første videoen. Pon deReplay.
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 11. august 2007 #10 Skrevet 11. august 2007 Hahaha ja jeg har tenåringslillesøster:P Så jeg pleier å synge unfaitful, hult og jævlig med cradle of filth stemme for henne.. da slår hun somregel av hahahaha Ja hun er spinkel som fy, må være ekkelt det der
Gjest Skrevet 11. august 2007 #11 Skrevet 11. august 2007 Hahahaha! Snippa på 9 digger Rihanna her i huset...*stønn* Men det er jo ikke det verste. Det er langt mer uutholdelig når fire 9åringer står breibeint i sofaen og vrikker på minirompene sine mens de synger til Pussycat Dolls "Don't Cha" på Singstar.....*grøsse*
loppefjert Skrevet 11. august 2007 #13 Skrevet 11. august 2007 *URK* Det er en av de sangene jeg ukke liker, men som printer seg inn på ¨harddisken¨min og blir der i flere timer hver gang jeg hører den. Teit sang, teit tekst og irriterende teit musikkvideo ja.......
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #14 Skrevet 11. august 2007 Jeg lukter sjalu KVINNFOLK her!! ...De er veldig pene,kan synge og har penger!!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå