2søtesmåog2imagen Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Venter tvillinger og vi har 2 fra før. Er rimelig sliten for tiden, men prøver så godt jeg kan og ikke klage. I dag fikk jeg vite at broren til min mann venter barn de også, ikke før i februar. De bor like ved svigerforeldrene mine og jeg vet de kommer til og få mer hjelp av dem enn vi får. Svigermor har jo til og med fortalt at det er så mye jobb med tvillinger at de første månedene bør vi ikke ta imot besøk, men heller innarbeide rutiner for netter og slikt. Huff, trodde ikke jeg skulle bli sjalu pga dette, men det er jeg faktisk... Dagens hjertesukk fra meg. Ps: Får ikke endret nick, kommer opp noe fattal error...............................
Gjest Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Hormoner + fullstendig normale følelser = en helsikes mix... *hekseklem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå