Lille søtnos Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Får ikke den cappuccino delen til å virke skikkelig, og trenger råd dersom noen har den samme.
Gjest Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Tror de har en slags supporttlf du kan ringe og be om hjelp...men ikke i helgene da. Har ikke maskinen selv, men ei vennine jobber for dem med akkuratt det
Lille søtnos Skrevet 11. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2007 Takk for svar også her, tingelingen =) Jeg kan jo se om de kan forklare meg det i en av butikkene som selger dem. Litt korttenkt på en lørdagsmorgen, ja.
Gjest Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Men hvem vil vel egentlig ut i det været her (du er i oslo, sant?) Jeg MÅ ut og handle, men prøver å glemme tanken lengst mulig, hi hi.
Lille søtnos Skrevet 11. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2007 Jeg bor i Oslo, ja. Som resten av denne delen av landets befolkning er jeg så lei av dette været, men hva skal man gjøre, ut må man, ihvertfall når man har en liten i huset=)
Gjest Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 ja, det er jo daglige trilleturer uansett vær, ellers blir knøttet grinete som få....men jeg må til stovnersenteret eller noe sånt, og det blir jo litt lengre tur da enn den vanlige runden i nabolaget. Ja, ja, jeg får vel pakke i gullet grøt og komme oss ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå