Galskapens overhode Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Eller, det blir ikke helt i den rekkefølgen.. Mine planer for 2008: Har termin 19 feb. (antar jeg blir satt en uke tilbake denne gangen også) BArnet kommer senest i begynnelsen/midten av mars. Jeg skal samtidig studere og ta eksamen i mai/juni. Bryllupet skal stå i august. Jeg har de siste ukene tenkt at jeg er jo heldig som kna planlegge bryllupet i permisjonen, men med studiene rekker jeg nok ikke så mye som jeg kunen ha gjort. Når ville dere begynt å planlegge det hele? Det eneste som er klart er reservasjon av kirka på datoen vår. Jeg skal så lenge jeg klarer jobbe som lærer i 70% stilling, samt har jeg 100% studier. Så tiden er litt knapp allerede nå. Har fra før ei jente på 4 år som også trenger sitt. Hva ville dere evt gjort dere ferdige med før fødsel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå