Gå til innhold

Spørsmål om REIMATEC!! (HJELP) c",)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å handle inn klær til barnehagen nå som gutten min skal begynne der om noen uker. Jeg har nå kommet til vinterdressen, og lurer på hvilken jeg skal kjøpe.. Jeg jobber selv i barnehage, men tro det eller ei har vi enda ikke hatt barn med reimatec dresser, så der har jeg null erfaring. Jeg har derimot veldig dårlig erfaring med troll, lindex og HM sine dresser. Skogstad sine er ganske gode, og kappahl sine er gode, men sistnevnte blir veldig tykk og den blir tung når den blir våt.

Mange anbefaler Reimatec, nevøen min har dress derifra og den ser veldig lett og god ut. Men de er da så himla dyre, så jeg sitter å ser på finn, og lurer på å kjøpe en brukt. Er det noen nettbutikker som har reimatec dresser til en litt rimeligere penge? Og hva er din erfaring med dressen? Og det viktigste av alt, hvordan er den i str?? Gutten min er født i mai 06 og er 77 cm lang og 9,5 kg, så han er liten for alderen.

Tusen takk for all hjelp :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok sjelden man får kjøpe de dressene på salg, i alle fall på denne tiden av året.

Koster 899 for en dress i den størrelsen du skal ha, synes ikke det er spesielt kostbart.

Vet de selger reima dress på jobbogfritid.no eller jaktogfritid.no eller hva det nå heter, men da kommer jo fraktkostnader i tillegg.

Ville nok tatt størrelse 80 siden han er såpass liten da de dressene er ganske store i størrelsene.

Skrevet

Mellomsten min er snart 8 år. Jeg kjøpte Reimatec til han i fjor høst. Han er av de som får hull i klær med en gang så jeg tenkte NÅ skal han få dress ja :o)

Og den holdt hele vinteren. For meg virker de litt stor i str...

Tror ikke det er noe problem å kjøpe reimatec brukt til så små. Når han min ikke klarte å slite hull på sin dress kan da ikke en så liten slite så mye på den?

Skrevet

Noen fler??

Skrevet

Vi har kjøpt nå reima tec.. jeg kjøpte 86.. hun er 16 mnd nå.. 81 lang nå, og veide 11 kg. Tror den skal holde hele vinteren.. håper det, men ja hun har en del å gå på, de er store i str..

Kjøpte også en Reflex på salg nå til neste år.. da kjøpte jeg 98. Den skal være stor i str den også..

Skrevet

ReimaTec er ikke store i størrelsen..Synes vi da =)

Du får kjøpt Reima dresser her:

www.jobbogfritid.no

www.aktivebarn.no

www.oslosportslager.no

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...