Gå til innhold

Da hører jeg til her inne,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt på tirsdag. Streken kom tydelig opp etter 1 min eller 2. Tok en ny test i går kveld og da kom det et sterkt blått kryss opp mens jeg tisset på pinnen.. :-)

Jeg har en sønn fra før på snart 18 mnd, så holder mye til inne på dinbaby.com,.

Menstermin er 17. april så da er jeg vel 4+4 i dag. Veldig tidlig enda, så jeg tar ting med ro..

Håper det er mange andre lykkelige gravide her inne.. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

velkommen sakal du være...

Skrevet

Ønsker deg velkommen inn hit.

Jeg har Termin 10.04.07. Vært til første kontroll onsdag som var.. Skal til ul 230807.

Håper vi følges litt da, siden du har termin like etter meg.

Hvilket fylke hører du til?

Skrevet

Tusen takk! :-)

Jeg bor i Oslo. Du da?

Jeg skal til gynekologen på mandag og jeg regner med han tar innvendig UL. Jeg fikk UL av gynekologen min annenhver uke sist gang frem til uke 18. Etter det hadde jeg sparkene å gå etter.. :-) (fødte en jente i uke 18 første gang jeg var gravid, og var derfor litt mer nervøs..)

Skrevet

Hei Gemini..

Gratulerer!! :) Syns jeg husker deg fra sist jeg var på BiM, jeg fikk ei tulle mars 06.. Het da Minijenta + diverse...:) Har foreløpig termin 24. mars jeg nå..:) Skummelt og morro!

Koselig å se deg hvertfall!!

Skrevet

Hei hei,

Så koselig å møte "kjentfolk" her igjen! :-) Ser ut som vi planlegger barna nokså samtidig..hehe

Blir spennende det her.. skal på første kontroll på mandag. Håper dette svangerskapet virker raskere enn det forrige.. Nå har jeg jo en tass på 17,5 mnd som jeg løper etter også.. :-)

Skrevet

hei og velkommen!!! har selv ei jente på 17 mnd, så da henger vel vi de samme stedene både her og på bim!!!! ;o)

kjenner jeg begunner å bli kvalm nå, og det er jo ikke bare å løpe rundt etter vesla da;o)

håper den går over like fort som den kom!!!

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...