Gå til innhold

Jippi!! :):):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå vært på ferie i 2 uker, og klarte ikke vente helt til jeg kom hjem med å teste.. Så midt i skogen testet jeg POSITIVT en uke etter IKM! :D Hadde aldri trodd det, men når tanta aldri viste seg så måtte jeg jo sjekke da.. Tok ny test da vi kom hjem i dag, og fortsatt gravid. Så nå kan jeg begynne tro på det. Det beste er at sambo er skikkelig glad for dette :) Han har jo ikke vært klar egentlig. Så nå går vi rundt å smiler begge to. Da hopper jeg videre. Håper se dere andre på 1 tri snart, da :)

************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** sender MASSE babystøv til dere! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer, håper du får ett fint svangerskap

Skrevet

Så gøy, gratulerer så mye: )

Skrevet

Gratulere så masse og lykke til med spiren og svangerskapet!

Skrevet

Gratulerer så mye!!:)

Skrevet

Gratulerer!!! Kan se deg for meg ute i skogen. He, he!

Skrevet

Ååååå, gratulerer så masse

Skrevet

Gratulerer sååå mye! :-D

Og kjenner et snev av misunnelse :-P

Hehe

MEn kos deg så mye med svangerskapet! ;)

Nyt tilværelsen og gled deg til termin ;)

Skrevet

Gratulerer så utrolig masse!!!! Kos deg masse med graviditeten!

Og babystøvet tas i mot med stooor takk:)

Skrevet

ÅÅÅÅÅ!!!! Gratulerer og lykke til med babymagen:) Grabber til meg bebystøv;)

Skrevet

Så koselig :) Gratulerer så masse og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...