Gå til innhold

Dentinox hjalp mot skrikinga!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lurt på i det siste om han begynner å få tenner.. Han har vært så urolig de siste dagene. Og sikla og tygd på alt han får tak i. (Selv om det er vel særdeles vanlig på sånne små!)

Uansett. Jeg tok litt på tannkjøttet hans i sta, og på et BLUNK så ble alt så meget bedre! Er det mulig, tenkte jeg? Og smilte som baaare det etterpå :D

Fikk tips av en bekjent i går om at det var ei som hadde gjort det lenge før tennene kom på babyen hennes. Funka som bare det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har også denne erfaringen. Nå prøver vi bestandig litt dentinox om han skriker "uten grunn" om natta ( skriker aldri om dagen...) Dersom det er tenner hjelper det nesten bare å putte fingern i munnen hans :) gjør underverker

Skrevet

Dentinox hjalp her også.

Han hadde så vondt stakkars.

Skrek og gren.

Ble blid igjen med en gang vi smurte på.

Skrevet

Så bra at det er flere med samme erfaringa:) Han har vært så grinete de siste dagene, som sagt. Så jeg bare klinka til og tok en sjangs med Dent., og jammen funka det:)

Men hva er egentlig greia med bite-leker? Syns det ser så vondt ut å la de bite med bare tannkjøttet..... Men det er vel en grunn til at de har laget disse biteringene....?

Skrevet

her bites det på ALT...biteleker, stolben, bordben, egne fingre, våre tær....etc etc... jeg har blitt litt mer oppmerksom nå som han har fått to tenner nede. Liker ikke at han da biter på noen stål-bjeller han har - det høres skikkelig guffent ut når de gnisser mot tennene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...